Potrivit studiului, 77,49% dintre cei chestionati au prezentat ca principal argument pentru schimbarea locului de munca un salariu mai mare, 67,74% au optat pentru oportunitati de promovare/avansare, 34,2% - un job mai interesant, 26,21% - dorinta de a profesa in acelasi domeniu cu studiile realizare, 23,95% - stagii de pregatire/training.

Alte motive invocate au fost relatia dificila cu seful sau colegii (19,98%), reducerea disponibilitatii pentru calatorii in interes de serviciu (5,59%) si dorinta de relocare in alt oras (2,74%).

"Rezultatele demonstreaza ca pe langa aspectul important al beneficiilor financiare, angajatorii ar trebui sa ia in considerare si alte forme de compensare si motivare a angajatilor. Un traseu de promovare in structura interna a companiei clar definit, un job interesant si pe masura pregatirii profesionale, ce ofera si posibilitatea de dezvoltare a competentelor sunt criterii ce pot creste fidelitatea angajatilor, chiar daca remunerarea nu este satisfacatoare acum, intr-o perioada dificila economic", a declarat Adela Grama, specialist HR BestJobs.