Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei:

Str. Negustori nr. 34, Ap. 1, Sector 2, Bucuresti

Numele agentiei: GAVRILA&ASOCIATII

Anul infiintarii: 2002

Director General/Manager: Alina Gavrila

Numar angajati: 11

Portofoliu clienti: Zapp, AVON (Avon Cosmetics Romania, Avon Cosmetics Rusia, Avon Cosmetics Bulgaria, Avon Cosmetics Serbia, Avon Cosmetics Ungaria, Avon Cosmetics Bosnia), TVR (TVR 1), Ursus Breweries (Ciucas), Transavia, Banca Comerciala Romana, Telesport, Radio Romantic, Citigroup, Kia Romania, Meda SA (Heiss), IPPU, Cellini, Halewood International, Razvan Ciobanu, Damian, Ziarul Financiar.

Cifra de afaceri pe 2005: 2.749.879,2 RON

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de publicitate

1. Domenii de specializare ale agentiei: Strategie si creatie

2. Structura pe departamente a agentiei

3. Campaniile realizate anul acesta (aici o sa va rog sa specificati numele clientului si data lansarii campaniei)

Februarie 2006 – TVR – Grila de primavara TVR 1
Martie 2006 – TVR – Jurnalul TVR
Aprilie – Landlord – Campanie de imagine
Mai 2006 – Radio Romantic – Campanie de imagine
Mai 2006 – IPPU – Campanie de imagine
Mai 2006 – TVR – Mari Romani
Iunie 2006 – Transavia – Campanie de imagine
Iunie 2006 – AVON – Campanie brosura AVON
Iulie – Zapp – Campanie Zapp FixTel

4. Punctele forte ale agentiei: echipa talentata, structura flexibila si nebirocratica, entuziasm, timp de reactie.

5. Punctele slabe ale agentiei: sediul – situat la intersectia a 3 strazi cu sens unic, necesita explicatii detaliate pentru a fi identificat.

6. Palmares: Nu am pierdut nici un client pana acum, am facut campanii care au intrat in folclor (“apa plata cu lamaie”, de exemplu) si am luat si cateva premii la EFFIE.

Test de aderenta publicitara

Care este filosofia, moto-ul, agentiei “Gavrila&Asociatii”, dupa care se ghideaza angajatii?

“Let me entertain you!” Publicitatea trebuie sa profite de contextul in care se produce si sa adauge valoare acestui context. Daca reclamele nu reusesc decat sa intrerupa si sa enerveze, nimeni nu are de castigat. Insa daca spun o poveste antrenanta si lasa drept amintire un zambet, privitorul devine consumator.

Cum ati promova presa online intr-o o campanie publicitara? (daca puteti aici oferi cateva puncte esentiale ale demersului dus de agentie)

Printr-o campanie in care stirile din jurnalul de seara citeaza din presa on-line.

Care sunt metodele specifice agentiei “Gavrila&Asociatii” de a comunica eficient cu clientii?

Mentinand la un nivel minim birocratia, procedurile si formularistica. Lucram pe un brief, nu facem meeting report-uri sau call report-uri, prezentam un set de propuneri, obtinem aprobarea creatiei si a bugetului, trecem la implementare, facturam.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?

Avem o singura strategie: sinceritatea – “suntem 11 oameni, la asta ne pricepem, asta am facut pana acum si dupa rezultate se vede c-am facut bine. What you see is what you get. Cu ce va putem ajuta?”