Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei:

Sos. Straulesti 192, Sector 1,Cod 013339, Bucuresti
Telefon: (021) 233.42.83-85
Fax: (021) 233.42.86
www.btb-advertising.ro

Numele agentiei: BtB Advertising (Business-to-Business Advertising)

Anul infiintarii: 2003

Director Executiv: Linda Willy

Numar angajati: 10

Portofoliu clienti:

Automobile Bavaria (BMW, MINI, Rolls-Royce, MAN) – full service
miniMAX DISCOUNT – full service
Bonduelle - ATL
Legrand Romania – full service
Vitos Keramia – full service
Linde Gaz – PR
Celsius 2000 (Keston) – ATL
Mediplus Cosmetics (Avene, Galenic) – BTL
Finans International Leasing – pachet de prezentare SIAB 2005
Hein – corporate
Private Gentlemen’s Club – campanie lansare
Bavaria Leasing – ATL
Stephan Pelger – pachet de prezentare Düsseldorf Fashion Fair 2006
CTE Trailers (Krone, Faun, Langendorf) – full service
CEZ – Electrica Oltenia – editarea & producerea Raportului Anual 2005

Cifra de afaceri pe 2005: 1.5 mio EUR

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de publicitate

1. Domenii de specializare ale agentiei

consultanta de strategie de comunicare
media planning & buying
creatie
conceptie si executie de identitate si campanii nationale / locale
coordonare organizare de evenimente
relatii publice
materiale de prezentare (conceptie creativa, productie)
amenajare standuri ptr targuri
productie audio-video
conceptie & implementare + actualizare web site

2. Structura pe departamente a agentiei

client service
PR
creatie & pre-press
media
productie

3. Campaniile realizate anul acesta

Citeste si:

Automobile Bavaria: BMW Seria 3 (presa & radio) - ianuarie
Automobile Bavaria: MAN / Neoplan (presa) - ianuarie
Automobile Bavaria: BMW Seria 1 (TV, presa & radio) - februarie
Bavaria Leasing: corporate (presa) – februarie
Automobile Bavaria: BMW X3 (presa) - aprilie
Automobile Bavaria: BMW Seria 5 (presa) - iunie
Automobile Bavaria: BMW X5 (presa) - august
Legrand: Valena Colour (presa) - iunie
Automobile Bavaria: BMW Seria 1, BMW Seria 7 (presa) - septembrie

4. Punctele forte ale agentiei

Promptitudine, calitate, preturi corecte, parteneriat de perspectiva cu toti clientii.

5. Punctele slabe ale agentiei

6. Palmares

Portofoliul realizarilor BtB Advertising include organizarea unor evenimente de prestigiu precum BMW Golf Cup International – Romanian Finals (editiile 2004, 2005 si 2006), BMW Open Door Days (2004), lansarile noilor modele BMW Seria 1 (Zeppelin Tour), Seria 7, BMW X-Days, lansarile magazinelor miniMAX DISCOUNT (crearea identitatii, decorarea in- & out-store, promotii lansari, coordonarea distributiilor pliantelor), precum si activitati de reimprospatare a identitatii corporate (Hein) si de produs (Keston) si activitati de promovare on-the-field (sampling invitatii program dermo-cosmetic Avene si Galenic pentru clientul Mediplus Cosmetics).

Test de aderenta publicitara

Care este filosofia, moto-ul, agentiei “BtB Advertising”, dupa care se ghideaza angjatii?

BtB Advertising este o agentie full-service independenta, infiintata in 2003, al carei potential de crestere se afla in sectorul serviciilor complete (strategie, creatie, client service, media, productie, PR) pentru clientii locali si internationali, pregatiti sa intre pe piata de comunicare prin intermediul unei echipe cu experienta acumulata de peste 10 ani in domeniu. Activitatea agentiei se concentreaza pe oferta serviciilor prompte si de calitate in special companiilor de provenienta germana, carora li se adreseaza in limba lor materna si in conditii de control al costurilor specific structurii de organizare al acestora.

Cum ati promova presa online intr-o campanie publicitara?

In primul rand as aborda aceasta campanie din punctul de vedere al publicului-tinta si al beneficiilor pe care presa online le aduce: viteza, informatie in timp real si culoare. De aici declinarile pot fi in primul rand pe mediul virtual prin metode grafice foarte spectaculoase si interesante, fiindca trebuie adusa in discutie si componenta educationala. Audienta trebuie in primul rand sa fie interesata de presa, in general, mediul online reprezentand o specializare a acesteia, adresata unui public mai pretentios.

Care sunt metodele specifice agentiei “BtB Advertising” de a comunica eficient cu clientii?

Control si raportare acurata a costurilor pe fiecare proiect in parte si intalniri & raportari frecvente de status, ori de cate ori derulam proiecte si campanii de anvergura. Impartirea responsabilitatilor si urmarirea timing-urilor sunt extrem de importante in parteneriatele pe care le avem cu clientii nostri si acestia ne acorda deplina incredere in acest sens, lucru pe care stim sa-l pretuim.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?

In primul rand, clientul trebuie sa aiba incredere in capacitatile noastre de specialisti experimentati pe diferite categorii de produs si sa accepte o metoda de lucru profesionista. Noi ii propunem promptitudine, idei creative inovatoare si aprofundarea categoriei din care face parte, in vederea interpretarii brand-ului raportat la piata si categoria de consumatori carora se adreseaza.