Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei:

Grigore Alexandrescu 86, Sector 1, Bucuresti

Numele agentiei: : Ogilvy Public Relations Worldwide

Anul infiintarii: 1999

Director Executiv: Gabriela Lungu, Managing Director

Numar angajati: 10

Portofoliu clienti:

Carpatcement Holding, LG Electronics, Globe Trade Centre, MOL, Colgate-Palmolive, Friesland, Gillette, DHL, DuPont, SAP, Volvo, Energy Holding, American Express etc.

Cifra de afaceri pe 2005: 718.044 EURO

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de publicitate

1. Domenii de specializare ale agentiei

Comunicare corporativa si de marketing (consultanta strategica, training de comunicare cu presa, relationare cu mass-media si lideri de opinie, programe de sustinere a unor cauze sociale etc.).

2. Structura pe departamente a agentiei

n/a

Citeste si:

3. Campaniile realizate anul acesta

Bucurestiul respira – Carpatcement Holding, Maratonul DHL “Stafeta crapatilor”– DHL, Suporter pe viata – Gillette etc.

4. Punctele forte ale agentiei

Resursele extinse locale si globale (prin dubla apartenenta: la unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din tara, Ogilvy Group, si la una dintre cele mai bune retele de PR din lume, Ogilvy PR Worldwide), instrumentele internationale sofisticate pe care le folosim de 7 ani, echipa tanara, entuziasta si profesionista, si nu in ultimul rand cunoasterea aprofundata a pietei si partenerilor de comunicare.

5. Punctele slabe ale agentiei

Suntem “suparator de organizati” (“enoingly organised”, cum ne spune un client al nostru) – atat de rigurosi in munca noastra incat cateodata putem deveni cam rigizi.

Test de aderenta publicitara

Care este filosofia, moto-ul, agentiei Ogilvy PR, dupa care se ghideaza angjatii?

“Clientului nu-i pasa de ce-i arati, daca nu-i arati ca-ti pasa!” Credem foarte mult in pasiunea pentru idei, pentru munca noastra, pentru brand-ul clientului si domeniul in care lucram.

Cum ati promova presa online intr-o campanie de PR ?

Am face o campanie foarte puternica de PR in presa on-line pentru o cauza frumoasa (a vreunui ONG) si am masura rezultatele ei. Am folosi apoi aceste rezultate - prin comunicare pe toate vehiculele media - aratand obiectiv cat de bine a fost auzit mesajul campaniei, cat de clar s-a inteles ideea, cat de multi oameni a miscat aceasta campanie si deci cat de mare impact in randul publicului l-a avut si il poate avea presa on-line.

Care sunt metodele specifice agentiei Ogilvy PR de a comunica eficient cu clientii?

Pentru a face un Client Service eficient, trebuie sa fii onest, entuziast si flexibil, cunoscator si ferm, rabdator si dornic sa ajuti. Suntem un business de consultanta – trebuie sa fim serviabili, dar nu servili, trebuie sa le dam clientilor cel mai bun sfat, chiar daca asta inseamna sa ii contrazicem sau sa le spunem ce nu le place sa auda, trebuie sa ne dorim sincer sa ii ajutam, chiar daca asta inseamna efort suplimentar din partea noastra

Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?

Si la clientii noi functioneaza aceeasi “strategie”: trebuie sa fii onest, entuziast si flexibil, cunoscator si ferm, rabdator si dornic sa ajuti.