Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei: Blvd. Dimitrie Pompei, Nr. 9-9A, Iride Business Park, Sector2, Bucuresti
www.mercurypromo.ro

Numele agentiei: Mercury Promotions

Anul infiintarii: 1993

Director General/Manager: Radu Miu

Numar angajati: 100

Portofoliu clienti: Procter & Gamble, Coca-Cola, Nestlé, Vodafone, Peugeot, Sony Ericsson, Ursus Breweries, Metro Cash & Carry, Reinert, Western Union, L’Oreal, Tetra Pak.

Cifra de afaceri pe 2005: 11,5 mil EUR

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de publicitate

1. Domenii de specializare ale agentiei:

Consultanta de comunicare si brand
Dezvoltare de creatie TTL (trough the line)
Activitati de field marketing
Programe de direct marketing
Activitati de PR & Special Events
Promotii
Productie & Outsourcing Management
Servicii Interactive

2. Structura pe departamente a agentiei:

Resurse Umane
Financiar
Client Service
Strategie
Creatie
New Business
Productie
Direct Marketing
Field
PR & Special Events
Dep. Consultanta

Citeste si:

3. Punctele forte ale agentiei:

Este cea mai mare agentie de BTL din Romania, care evolueaza spre proiecte integrate si al carei portofoliu de clienti cuprinde nume printre cele mai sonore: Coca-Cola, Ursus Breweries, Nestle, Peugeot, Western Union, P&G, Vodafone.

Printre punctele forte: know how puternic de BTL, forta de implementare, creativitate nonconventionala.

4. Punctele slabe ale agentiei:

Lipsa de preocupare si investitie in promovarea proprie

5. Palmares:

Proiecte de anvergura nationala: Caravana Maggi (doi ani la rand), door-to-door sampling-uri pentru P&G si Coca-Cola, promotii nationale pentru brandurile Ursus, Timisoreana, campanii integrate ATL/BTL (Peugeot, proiecte cu finantare UE), merchandising (Vodafone), evenimente speciale (petreceri Peroni – Ambientalia) etc.

Test de aderenta publicitara

Care este filosofia, moto-ul, agentiei “Mercury Promotions”, dupa care se ghideaza angjatii?

Motto: rezultate pentru clienti. Credem ca avem o perspectiva integrata, 360, asupra business-ului clientului care ne ajuta sa-i intelegem in profunzime obiectivele, deci sa gandim adecvat si relevant solutii aplicate. Credem in creativitatea neconventionala, dar doar in masura in care ea serveste scopului suprem: rezultatul in vanzari al clientilor nostri. Creativitatea si strategia sunt mijloace pentru atingerea scopului final numit „rezultat”. Privim advertising-ul ca o stiinta a comunicarii pragmatice si orientate catre scop.

Care sunt metodele specifice agentiei “Mercury Promotions” de a comunica eficient cu clientii?

Mai intai ne asiguram ca am inteles bine ce ni se cere, de aceea momentul debriefului este momentul adevarului. Apoi cautam sa plasam in context cautarea noastra de solutii si incercam sa avem tot timpul in minte perspectiva clientului, cu restrictiile ei. Cel mai bun exercitiu pe care il recomandam si creativilor nostri este sa-si inchipuie ca au de comunicat propriul lor business, iar intrebarea ultima pe care un om din Client Service o pune unui creativ este: „ti-ai pune banii tai pe ideea asta?”

Cand „vindem” propriu-zis catre client incercam sa iesim din tipare. Nu ne sta la indemana sa ne reinventam tot timpul si sa venim cu prezentari nemaifacute, dar pe parcursul unui an strangem cel putin cateva prezentari „nepereche” de care suntem mandri si care au adus clienti noi agentiei.