Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei:

Str. Bratului nr 20, sector 2, Bucuresti
www.fb.ro

Numele agentiei: Funky Business

Anul infiintarii: 2001

Director General/Manager: Diana Graepel

Numar angajati: 17

Portofoliu clienti: Achieve Global, Altex, Aviva, Cesarom, Edipresse, Eli Lilly, Emirates Post, Esplanada, F&J Group, Gorenje, Indesit Company, L’Oreal Professionnel, Master Foods, MTV Europe, P&G, Porsche Romania, RAAA, Robert Bosch, Ruukki, Sony, SPAR, Vichy Romania si institutii precum Guvernul Romaniei, Ministerul Afacerilor Externe, Toyota Romania, Uniunea Europeana, Wella, Zenith Media

Cifra de afaceri pe 2005: n/a

Descrierea (mai) detaliata a agentiei

1. Domenii de specializare ale agentiei

Lansari de produs
Conferinte
Expozitii locale si internationale
Festivaluri
Team Building
Caravane (roadshows)
Celebrari si festivitati de premiere
Branding de eveniment
PR, relatii si monitorizare media
Film, video, film pe mediu digital
Design 3D, grafic si interactiv
Logistica si managementul delegatiilor

2. Structura pe departamente a agentiei:

Client Service, Creatie, Productie, PR, Financiar

3. Evenimente realizate anul acesta

Lansarea gamei Myokine – Vichy Romania, 26 ianuarie
Centrul Sanatatii Pielii – Vichy Romania, 6-26 martie
Scoala de Vara – Vichy Romania, mai-iunie
Lansarea gamei Aqualtis – Indesit Company, 30 martie
Lansarea Audi Q 7 – Porsche Romania, 11 aprilie
Eveniment de promovare Gillette M3 Power – P&G (Gillette), 1-17 septembrie
Evenimente din cadrul Bucharest Francophone, Comisariatul General pentru Francofonie si Ministerul Afacerilor Externe – 18-30 septembrie
Branding Sommet Francophone, Comisariatul General pentru Francofonie si Ministerul Afacerilor Externe, 28-29 septembrie
Lansarea revistei Elle Decoration, Edipresse Romania, 7 septembrie
Eveniment inaugurare showroom Toyota, Toyota Romania, 23 octombrie
Evenimentul de lansare SPAR Deva - SPAR, 26 octombrie
Pactul de Stabilitate – branding de eveniment, Ministerul Afacerilor Externe, 15-16 noiembrie

4. Punctele forte ale agentiei

Citeste si:

Creativitatea, inovatia, cultura organizationala

5. Punctele slabe ale agentiei

Prea specializata pentru piata momentului actual

6. Palmares

In 2001 am implementat pentru Uniunea Europeana ceremonia de deschidere a campaniei Casa de copii nu e acasa folosind diverse elemente de scenografie aduse special din Marea Britanie si devenite dupa acest eveniment referinte in domeniu, iar pentru MTV Europe am organizat pentru prima oara la Bucuresti evenimentul de final al turneului Dance Floor Chart Party.

In 2002 pentru Toyota am adus audienta in incinta Laboratorului Genetic unde asista la conceperea modelului Corolla, iar Conferinta Dealerilor Sony imprumuta de data aceasta suspansul din Men in Black. Lansand vopseaua de par Decoré, am implementat pentru Wella un eveniment inspirat de armonia dintre Yin & Yang sub conceptul Wella Equilibrium.

In 2003 Uniunea Europeana si Guvernul Romaniei ne incredinteaza proiectul Floare de Colt, o campanie nationala care vine in ajutorul copiilor institutionalizati. Campania include trei faze de selectii, strangere de fonduri si o festivitate de premiere in direct la tv cu peste 40 de momente artistice. Am initiat consumatorii in legenda si in descifrarea misterelor brandului Toyota Land Cruiser cu ocazia evenimentului de lansare de la Palatul Mogosoaia si am organizat un Experiment al Calitatii pentru lansarea noii Toyota Avensis. Am recreat Scene din viata cu Ariston, pentru Indesit Company.

In 2004 am organizat a IV-a editie a festivalului Ad’Or unde am reunit cele 7 arte care ii inspira pe publicitari intr-un cort preso-static a carui cupola devine suport pentru video-proiectii. Cu ocazia lansarii revistei Joy am provocat VIP-urilor expresii spontane ale creativitatii, folosind pistoale de paint ball si avand ca tinta Peretele Bucuriei.

In 2005 am creat si implementat evenimente pentru: Altex Mega Store si Media Galaxy (peste 12 deschideri de magazine in toata tara), Ruukky, Eli Lilly, Vichy Romania, Achieve Global, Friends of The National Museum si Zenith Media. In acelasi an am inceput colaborarea cu Ministerul Afacerilor Externe, care ne-a adus si la primul nostru eveniment international – expozitia Shapes and Colours of Romania de la Strasbourg - cu ocazia preluarii presedintiei de catre Romania la Consiliul Europei.

Test de aderenta publicitara

Care este filosofia, moto-ul, agentiei “Funky Business”, dupa care se ghideaza angajatii?

Cultura si identitatea Funky Business sunt inspirate de bestseller-ul cu acelasi nume, scris de profesorii universitari suedezi, Kjell Norström si Jonas Ridderstråle. Motto-ul acesteia, „Talent makes capital dance”, ni l-am insusit in totalitate. Cultivam un mediu de lucru deschis, creativ, liber si distractiv, dupa parerea noastra singurul in care se pot livra idei care sa faca diferenta. Vrem sa aducem creativitatea si inovatia in comunicarea de brand, creand experiente ale brandului memorabile. Intr-un domeniu provocator si solicitant cum este cel al marketingului experiential numai cei perseverenti, stapani pe sine, cu abilitatea de a se automotiva pot impartasi cultura Funky Business.

Care sunt metodele specifice agentiei “Funky Business” de a comunica eficient cu clientii?

Comunicarea eficienta cu clientul este intotdeauna direct proportionala cu transparenta, proactivitatea, sinceritatea si respectul reciproc.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?

Mai intai il ascultam foarte atent. Apoi ii punem un lung sir de intrebari pentru a identifica perfect valorile brandului sau ale companiei. Pe baza acestora incercam sa propunem concepte creative originale conform principiilor listate mai sus.