"Departamentul de achizitii al Renault - Nissan va studia piata din India nu doar pentru Logan. Renault a descoperit, odata cu Logan-ul, ca piata indiana poate fi o destinatie atractiva", a declarat Sylvain Bilaine, presedinte la Mahindra Renault.

In timp ce interesul actual al Renault in India este concentrat doar asupra Logan-ului, strategia pe termen lung poate fi mai larga.

"Renault ar putea avea un plan pe termen lung pentru India. Am putea sa ne asteptam la produse secundare daca afacerea merge bine", a punctat presedintele de la Mahindra Renault.

Orice astfel de produs secundar va aparea dupa ce Logan-ul va fi lansat pe piata indiana, care va avea loc in prima jumatate a anului 2007. "Pana atunci, atentia noastra este focalizata doar asupra modelului Logan", a adaugat Sylvain Bilaine.

Totusi, o perspectiva clara asupra planurilor Renault va trebui sa astepte pana in luna februarie, cand Carlos Ghosn, presedintele grupului francez, isi va anunta planurile privind viitorul companiei, care ar putea cuprinde si un proiect de restructurare.