BMW Group Romania, importatorul marcii germane pe piata romaneasca, considera ca segmentul auto premium este pe un trend crescator, insa vanzarile de masini de dinainte de criza vor fi atinse peste patru ani.
"Pe termen lung suntem increzatori in ceea ce priveste piata romaneasca. Exista potential de crestere in Romania, insa daca ne uitam la situatia din prezent, cred ca in 2015 vom ajunge din nou la volumul de vanzari de dinainte de criza", a declarat pentru wall-street.ro directorul general al BMW Group Romania, Marco Schulz.

Schulz (43 de ani) lucreaza pentru BMW Group din 1995 ocupand mai multe functii de manager in Germania, iar din anul 2006 pana in 2010 a lucrat pentru BMW China.

BMW a atins vanzarile maxime in Romania, in anul 2007, cand a livrat 2.727 de unitati, cu 65% mai mult decat in 2006.

Managerul BMW Romania estimeaza pentru anul acesta vanzari in urcare, de la 1.600 de autoturisme in 2010.

"Vrem sa crestem mai repede decat piata. Pentru anul acesta, ma astept ca numarul de unitati livrate sa fie mai mare decat in 2010", a mai spus Schulz.

Marca germana BMW si-a deschis propria reprezentanta in Romania, la 1 iulie 2007, preluand activitatea de import de la Automobile Bavaria, care a intrat pe piata in 1994.

Automobile Bavaria, cel mai mare dealer BMW, a inregistrat in 2007 o marja de profit de 9,6% la o cifra de afaceri de 246,48 milioane euro (820,7 milioane lei). Pofitul net in 2007 a fost de 23,7 milioane euro (78,92 milioane lei) in crestere cu 543% fata de 2006.

BMW Group Romania a lansat in martie noul model BMW Seria 6 Cabriolet.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri