"Pe termen lung suntem increzatori in ceea ce priveste piata romaneasca. Exista potential de crestere in Romania, insa daca ne uitam la situatia din prezent, cred ca in 2015 vom ajunge din nou la volumul de vanzari de dinainte de criza", a declarat pentru wall-street.ro directorul general al BMW Group Romania, Marco Schulz.

Schulz (43 de ani) lucreaza pentru BMW Group din 1995 ocupand mai multe functii de manager in Germania, iar din anul 2006 pana in 2010 a lucrat pentru BMW China.

BMW a atins vanzarile maxime in Romania, in anul 2007, cand a livrat 2.727 de unitati, cu 65% mai mult decat in 2006.

Managerul BMW Romania estimeaza pentru anul acesta vanzari in urcare, de la 1.600 de autoturisme in 2010.

Citeste si:

"Vrem sa crestem mai repede decat piata. Pentru anul acesta, ma astept ca numarul de unitati livrate sa fie mai mare decat in 2010", a mai spus Schulz.

Marca germana BMW si-a deschis propria reprezentanta in Romania, la 1 iulie 2007, preluand activitatea de import de la Automobile Bavaria, care a intrat pe piata in 1994.

Automobile Bavaria, cel mai mare dealer BMW, a inregistrat in 2007 o marja de profit de 9,6% la o cifra de afaceri de 246,48 milioane euro (820,7 milioane lei). Pofitul net in 2007 a fost de 23,7 milioane euro (78,92 milioane lei) in crestere cu 543% fata de 2006.

BMW Group Romania a lansat in martie noul model BMW Seria 6 Cabriolet.

Cum arata noul BMW Seria 6 Cabriolet - 103.000 euro cu TVA

Cum arata noul BMW Seria 6 Cabriolet - 103.000 euro cu TVA