Motorizarile preferate de romani pentru acest model vor fi in procent de 60-70% diesel (1,6 litri 112 CP si 2 litri 140 CP). Cele mai vandute echipari in Romania vor fi Active si Allure.

Pretul de pornire pentru 508 sedan este de 19.700 euro cu TVA pentru echiparea Access (1,6 benzina 120 CP) si 22.000 euro cu TVA pentru Active (1,6 diesel 112 CP), cel mai scump model fiind echiparea GT - 33.900 euro cu TVA (2,2 diesel 204 CP).

Peugeot 508 are un ampatament marit cu 10 cm comparativ cu 407, creand mai mult spatiu pentru locurile din spate. Greutatea lui 508 este redusa cu 35 de kg fata de 407.

Modelele de test Peugeot 508 sedan au fost cu motorizarile 1,6 litri benzina 156 CP si 2 litri diesel 140 CP.

Cu patru pasageri, ambele motorizari testate s-au comportat cam la fel la depasiri, in drum spre Sibiu, insa pe autostrada dieselul s-a aratat mai dornic de viteza, accelerand mult mai repede dupa 130 km/h.

Consumul mixt inregistrat de benzina a fost in jur de 8 litri la 100 km si de 6,5 litri la 100 km pentru diesel. Ambele motorizari 156 CP benzina si 140 CP diesel au fost conduse destul de sportiv.

508 sedan diesel s-a dovedit mult mai placut, insonorizarea parea mai buna decat la modelul cu motor pe benzina.

Citeste si:

Modelul dispune de un nou tip de suspensie Pseudo McPherson pe axa fata. La viteze mari 508 cu motor pe benzina parea destul de usor si cerea atentie, in schimb cel diesel nu avea niciun fel de probleme.

Peugeot 508 sedan s-a comportat foarte bine pe drumul Sibiu - Paltinis, nu am remarcat tendinte de derapaj in curbe.

Designul exterior atragator se pastreaza si la interior, este un echilibru perfect. Materialele in interior sunt la un nivel acceptabil, insa puteau fi si mai bune.

Automobilul poate fi dotat optional cu sase airbag-uri, head-up display, smartbeam (alterneaza automat faza scurta si lunga), faruri adaptabile, sistem de climatizare automat cu patru zone, acces si pornire in sistem hands-free, frana de parcare automata, scaun sofer cu sistem de masaj. Indiferent de nivelul de echipare, noul model beneficiaza de un sistem de asistenta la pornirea in panta.

Peugeot 508 dispune de portbagaj de 545 litri pentru versiunea berlina (4,79 metri) si de 660 litri pentru varianta SW (4,81 metri).

Garantia este de doi ani. Peugeot 508 este echipat cu patru variante de motorizari diesel (1,6 litri 112 CP si 2 litri 140 CP, 163 CP, 2,2 litri 204 CP) si doua pe benzina (1,6 litri 120 CP si 156 CP).

Modelul 508 va integra in 2012 si tehnologia HYbrid4 ce dezvolta 200 CP
, din care 37 CP sunt din propulsia electirca. Modelul dispune de tractiune integrala si are emisii de 99 g/km CO2.

Construit pe platforma 3 a Grupului PSA, modelul 508 este produs in uzinele Rennes-La-Janais, din Franta, pentru piata europeana (600 de unitati pe zi), dar si in uzinele Wuhan din China (300 de unitati pe zi).

Principalii competitori pentru Peugeot 508 sunt VW Passat, Opel Insignia, Ford Mondeo, Toyota Avensis.