Goodyear Dunlop Tires Romania, importatorul si distribuitorul marcilor Goodyear, Dunlop, Fulda, Debica si Sava, isi va extinde activitatea anul acesta cu zece magazine-service Premio in franciza.
"La nivel de retail, reteaua de franciza Premio, lansata de Goodyear pe piata din Romania la jumatatea anului 2009, numara in momentul de fata 15 centre. In 2011, reteaua Premio din Romania va creste cu alte zece noi centre ce vor fi deschise peste tot in tara", a declarat Ovidiu Balan, directorul General al Goodyear Dunlop Tires Romania.

Investitia pentru un centru Premio variaza intre 500.000 euro si un milion de euro.

Din magazine-service Premio francizate veniturile Goodyear Dunlop Tires Romania se vor ridica la 25% din profitul fiecarui magazin-service in parte.

Magazinele-service Premio ofera anvelope si accesorii, serviciile auto acoperind atat serviciile de montare si demontare anvelope, cat si servicii de geometrie si directie.

In 2011 potentialul de piata este asteptat sa creasca usor, mai ales pe segmentul anvelopelor de iarna in urma implementarii legislatiei privind obligativitatea anvelopelor de iarna.

"In perioada decembrie-ianuarie vanzarile la anvelope de iarna au crescut in medie cu 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Urmarind dinamica unor cresteri similare la anvelopele de iarna la introducerea unor noi prevederi legislative in alte tari europene, se poate spune ca aceasta crestere este determinata si de noua prevedere privind obligativitatea anvelopelor de iarna dar nu este in totalitate datorata acestei noi legislatii", a precizat Balan.

Romania este a patra piata din Europa de Est din punct de vedere al potentialului pentru segmentul consumer, dupa Polonia, Cehia si Ungaria, in timp ce pentru anvelope de camion Romania ramane a doua mare piata dupa Polonia.

In 2009, compania Goodyear a demarat oficial programul de franciza Premio, prin care si-a extins parteneriatele unice pe care le detine in cele doua tari pe care le gestioneaza, Romania si Bulgaria.

Programul de franciza Premio a fost implementat prima data de organizatia German Goodyear-Franchise (GDHS), in 1996, si este un concept al companiei Goodyear, furnizat dealerilor in sistem franciza.

La nivel european exista 3.800 de magazine-service Premio, HiQ sau Vulco, toate reprezentand acelasi concept. In aceste magazine-service se gasesc atat marcile de anvelope proprii ale Goodyear, cat si alte marci de anvelope, accesorii si piese de schimb, clientii directi beneficiind si de serviciile aferente pentru operatiuni de intretinere si montaj pe loc.

Goodyear Tire & Rubber Company este listata la bursa din New York.

Goodyear este una dintre cele mai mari companii producatoare de anvelope din lume. Goodyear numara circa 70,000 angajati iar produsele sale sunt fabricate in peste 60 de unitati de productie din 26 de tari din intreaga lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri