"Va inceta doar activitatea de montaj si caroserie, departamentele de mecanica si logistica urmand sa lucreze ca pana acum. Disfunctionalitatile cu livrarea de piese din partea unor furnizori nu au legatura cu situatia din Japonia. Ele sunt determinate de dificultatile de natura financiara pe care le au furnizorii. Fluxul de livrari sufera dereglari de mai multe luni. Este vorba de un tip de motor si anumite piese de caroserie", a precizat reprezentantul grupului francez in Romania.

Ea a spus ca incetarea activitatii de montaj va afecta productia de automobile pe durata mentionata.

In prezent, productia zilnica a uzinei de la Mioveni este de 1.377 de automobile. Ultima oprire a productiei a avut loc in octombrie 2008, pe fondul instalarii crizei financiare.

Citeste si:

Automobile Dacia are aproximativ 15.000 de angajati.

Vanzarile Dacia au crescut cu 12% anul trecut, de la 311.426 la 348.723 de autovehicule, iar cota de piata a constructorului roman in Europa a urcat cu 0,3 puncte procentuale, la 1,6%. In Romania, Dacia a vandut 36.730 de vehicule, cu 20% mai putin fata de 2009.