Interesul romanilor fata de marcile nipone din piata second hand autohtona a scazut cu peste 15% dupa dezastrul care a lovit Japonia pe 11 martie anul acesta, reiese din statisticile auto.ro.
Ofertele postate pe auto.ro pentru Toyota, Mitsubishi, Nissan, Honda Mazda si Suzuki au fost accesate, in total de 317 180 de ori, in intervalul 11 martie-11 aprilie, cu 15,2% mai putin decat in intervalul 7 februarie-10 martie.

Marca japoneza care a avut cel mai mult de suferit in piata auto second hand este Toyota, care a inregistrat o scadere de peste 25% a accesarilor, urmata de Honda -17,7% si Mitsubishi cu o scadere de 16,9%.

Nissan si Mazda au fost marcile nipone cel mai putin afectate de aceasta tendinta, scazand cu 5, respectiv 9,8%.

Desi interesul romanilor pentru masinile japoneze a scazut, pretul mediu al unui automobil de fabricatie nipona a crescut in luna martie cu 30 de euro fata de luna februarie, pana la 7.232 de euro.

Cea mai scumpa marca nipona ramane Toyota, cu un pret mediu de 9.917 euro atins in luna martie, iar cea mai ieftina, Suzuki – 5.052 euro.

Pretul mediu al unei masini second hand a crescut in ultimele patru saptamani pana la 7.410 euro, potrivit Auto Index.

Auto Index este primul indice al pietei de automobile rulate din Romania si calculeaza media ofertelor de pe Auto.ro din ultimele 7 zile.

Site-ul Auto.ro face parte din portofoliul Netbridge Development. In noiembrie au fost lansate serviciile Auto Index, Bursa Auto Index, Buget Fix, Sugestie Pret si Avantaj Client prin care auto.ro isi propune sa te ajute in procesul de tranzactionare, simplificand cautarea si vanzarea de masini on-line.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri