Cu toate vestile proaste care curg dinspre Detroit, un mesaj este cat se poate de clar: americanii trebuie sa puna mana si sa faca masini mai bune!

Ford si General Motors se lupta cu pierderile si costurile mari de productie, iar Ford a anuntat ca deja are in plan sa concedieze 30.000 de salariati. Insa nu ar fi mai simplu sa produca masini cu o calitate de fabricatie superioara?

Calitatea slaba a masinilor Ford si GM nu reprezinta singurul motiv pentru care cei doi producatori incep sa se zbata pe o piata actuala deosebit de concurentiala. Insa este un factor esential.

Studiul "J.D. Power and Associates Long-term Dependability 2005" reprezinta un barometru echidistant prin care se poate vedea cam in ce liga joaca americanii. Sondajul este alcatuit prin calcularea numarului de probleme tehnice pe care proprietarii le-au experimentat pe perioada a trei ani de exploatare.

In urma analizarii acestui sondaj, americanii stau "destul de bine", dar acest calificativ nu ajuta prea mult, daca luam in calcul ca un cumparator de automobil se asteapta la un calificativ "de la execlent in sus" si mai ales daca are de unde sa aleaga mai bun. Ati ghicit, alege o masina cu accent asiatic si ochii oblici.

Americanii se pot lauda cu fiabilitate sporita in cazul Lincoln, Cadillac si Buick, ceea ce ar fi minunat daca aceste masini nu s-ar adresa unui public cu bani, care cumpara in mod traditional din clasa premium. La fel de bine ar fi si daca aceste marci "nobile" ar impumuta macar din cand in cand din punctajul obtinut si rudelor de la tara, care alcatuiesc grosul vanzarilor in SUA.

Dintre cele trei marci de lux americane, Lincoln a iesit "number one", evident in urma marcilor Lexus si Porsche. A urmat Buick care a reusit sa obtina acelasi punctaj ca Lexus...in urma cu doi ani. Cadillac s-a clasat ultimul, dar mult mai bine decat in anii anteriori.

Sursa: http://www.baniinostri.ro/stiri/stiri.php?ContentID=6108

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri