Grupul Renault a infiintat o noua companie, Renault Commercial Roumanie, care a preluat de la Renault Nissan Romania vanzarea pe piata locala a marcilor Renault si Nissan, si a integrat activitatea de consultanta comerciala pe care o derula Dacia Comercial, informeaza Mediafax.
"Renault Commercial Roumanie deruleaza activitatea de comercializare pe piata din Romania a marcilor Renault si Nissan, ceea ce facea, pana la 1 iunie 2011, Renault Nissan Romania. In plus, noua societate a integrat activitatea de consultanta comerciala pe care o derula firma Dacia Comercial, filiala inchisa in urma deciziei Automobile Dacia", au declarat reprezentantii biroului de comunicare al grupului francez in Romania.

Acestia nu oferit detalii referitoare la motivul pentru care s-au decis modificari in structura comerciala a grupului.

Renault Nissan Romania a fost infiintata in iulie 2001, iar potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice, in anul 2009 compania a derulat afaceri de peste 560 milioane lei. In acelasi an, Dacia Comercial a realizat afaceri de 25 milioane lei si avea 241 de angajati.

Reteaua de dealeri a marcilor Renault si Nissan este compusa din 45, respectiv 23 de parteneri la nivelul intregii tari.

In primele cinci luni ale anului, in Romania au fost inmatriculate aproape 1.800 de autoturisme Renault, cu 12% mai putine fata de periada similara din 2010. In acelasi interval, inmatricularile Nissan s-au dublat, la 418 unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri