Cota de piata Nissan (vehicule de pasageri + vehicule comerciale) a crescut de la 1,1% in 2010 la 2,1% in 2011. Vehiculele de pasageri s-au vandut in 780 de exemplare, cu o crestere a cotei de piata de la 0,9% la 1,8%.

Cota de piata Qashqai in segmentul C hatchback a atins 6,8% la sfarsitul lunii mai 2011, rezultatul din 2010 fiind de 3,4%. Qashqai s-a vandut in 381 exemplare, cu 41% mai multe decat in primul semestru din 2010.

Juke, fratele mai mic al lui Qashqai, a incheiat primul semestru cu 237 unitati vandute si o cota de piata de 3,3% din segmentul B, la sfarsitul lunii mai.

Modelul PickUp Navara a avut de asemenea o contributie semnificativa la rezultatul pentru primele 6 luni ale anului, fiind comercializat in 237 exemplare.

Citeste si:

In Europa, vanzarile Nissan au atins 351.668 unitati si cota de piata de 3,6%, cu un aport important din partea modelelor crossover.

Nissan dispune de peste 12.500 de angajati in bazele europene de design, cercetare, dezvoltare, productie, logistica, vanzari si marketing. In 2010, uzinele sale din Marea Britanie, Spania si Rusia au produs peste 528.000 autovehicule. Nissan ofera 24 de produse diferite in Europa si aspira sa devina marca japoneza nr.1

Nissan Motor Co. Ltd, al doilea constructor japonez ca volume, are sediul central la Yokohama, in Japonia si este membru al Aliantei Renault-Nissan. Dispune de peste 150.000 de angajati in intreaga lume si a comercializat peste 4 milioane de autovehicule in 2010.