Tinta de 8,9 milioane de autovehicule pentru anul urmator, care nu include productia diviziilor Daihatsu Motor si Hino Motors, va depasi recordul anterior de 8,53 milioane de unitati, inregistrat in 2007, inainte de criza globala.

Un purtator de cuvant al Toyota a refuzat sa confirme informatia, afirmand ca grupul ofera furnizorilor date referitor la ce trebuie sa se astepte, dar ca nu face asemenae planuri publice.

Toyota si-a majorat tinta de productie pentru acest an cu 350.000 de masini, la 7,15 milioane, ca urmare a unei redresari mai rapide a lantului de furnizori.

Citeste si:

Grupul a avut pierderi operationale in primul trimestru fiscal, perioada aprilie-iunie, pentru prima data in ultimii doi ani, cauzate de cutremurul devastator din martie din Japonia si de aprecierea yenului, insa a ridicat prognoza de profit pentru anul in curs, mizand pe o revenire rapida.
Toyota a inregistrat o pierdere operationala de 108 miliarde yeni (1,4 miliarde de dolari) in primul trimestru fiscal, fata de un profit de 211,7 miliarde yeni in aceeasi perioada a anului trecut.

Rezultatul a fost totusi mai bun decat media esimarilor analistilor contactati de Reuters, care indica o pierdere de 190 miliarde yeni.