Noul i30 a fost desenat si conceput integral la Centrul Tehnic Hyundai Europa din Rüsselsheim, Germania, si reprezinta o evolutie a limbajului unic „sculptura fluida” – ADN-ul de design distinctiv al marcii.

De la debut, „sculptura fluida” a reprezentat limbajul de design din spatele tuturor noilor modele Hyundai lansate in Europa.

„Cand am conceput noul i30, am folosit linii puternice si fluide pentru a sculpta o masina cu un design atletic, ce ofera un sentiment de miscare constanta, chiar si cand stationeaza. Noul model se aseamana cu noul i40, iar noi ne dorim ca publicul sa recunoasca ADN-ul Hyundai in ambele modele,” a declarat Thomas Bürkle, Designer Sef la Centrul Tehnic Hyundai Europa.

Citeste si:

Noua generatie i30 poate fi recunoscuta si prin semnatura frontala Hyundai – grila cu forma hexagonala.

Fondata in 1967, Hyundai Motor Co. s-a transformat in Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial incepand din anul 2007.

Hyundai Auto Romania, parte a Grupului Tiriac, este reprezentantul marcii Hyundai in Romania din anul 1994 si aduce pe piata nationala 12 modele Hyundai, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare.