Pachetul M vine cu elemente de decor pentru interior si exterior, pachetul aerodinamic M, jante speciale M si suspensie M Sport.

Anul 2011 marcheaza debutul unei game extinse de motorizari BMW. Primul motor pe benzina cu patru cilindri si tehnologie TwinPower Turbo a debutat in primavara acestui an pe BMW X1 xDrive28i. BMW revine la motoarele pe benzina de patru cilindri turbo dupa mai bine de 40 de ani, dupa ce in anii ‘70 BMW prezenta legendarul 2002 Turbo.

In total, incluzand si cele doua motorizari de 1,6 litri benzina care debuteaza pe Seria 1, din luna septembrie vor fi introduse nu mai putin de 7 motorizari noi pe un spectru larg de modele, de la BMW Z4, pana la BMW Seria 5, de la BMW X1, pana la BMW Seria 6.

De la 1 septembrie, noul motor de 2 litri 245 CP va fi disponibil pe toate modelele BMW Seria 5 si pe BMW Z4 sDrive28i.

Tot de la aceeasi data isi face debutul si versiunea de patru cilindri, 2 litri benzina TwinPower Turbo care dezvolta 184 CP intre 5000 si 6250 rpm si un cuplu maxim de 270 Nm intre 1250 si 4500 rpm si intra in echiparea modelelor BMW Seria 5 520i (Sedan, Touring si Gran Turismo), BMW X1 sDrive20i, xDrive20i si BMW X3 xDrive20i.

Citeste si:

Si gama de propulsoare diesel a fost imbunatatita. Pentru luna septembrie se lanseaza noul 525d Sedan si Touring. Propulsorul de 2,0 litri, cu carter integral din aluminiu, dispune de supraalimentare Variable Twin Turbo in doua faze si de injectie directa common-rail cu injectoare piezoelectrice. Noul motor are masa redusa si, datorita tehnologiei VNT a turbocompresorului mic, o reactie instantanee. Turbocompresorul mic intra in functiune la turatii reduse ale motorului, in timp ce contributia turbinei mari variaza raspunsul in functie de acceleratie.

Noul BMW 525d ofera o crestere a puterii de 10 kW fata de modelul anterior, dezvoltand acum 218 CP la 4.400 rpm.

Dupa ce a fost prezentat pe BMW Seria 5 530d xDrive, creste si numarul de modele echipate cu acest propulsor deosebit de eficient si dinamic, cu o putere de 258 CP la 4000 rpm si 540 Nm (sau 560 Nm pentru versiunile xDrive) intre 1500 si 3000 rpm. Noul propulsor echipeaza acum toate versiunile BMW Seria 5 530d Sedan si Touring, precum si noul BMW X3 xDrive30d.

Tot din septembrie isi face debutul si noul propulsor diesel, sase cilindri, TwinPower Turbo care dezvolta o putere maxima de 313 CP la 4000 rpm si 630 Nm intre 1500 si 2500 rpm. Acesta va fi primul diesel care echipeaza noile BMW Seria 6 Coupe si Cabriolet. Va fi disponibil, inca de la inceput, in total, pentru 7 modele: BMW 535d (Sedan si Touring), BMW 535d xDrive (Sedan si Touring), BMW 640d Cabriolet, BMW 640d Coupe si BMW X3.