Reprezentantii Porsche Romania, importatorul marcilor Volkswagen, Audi, Bentley, Seat, Skoda si Porsche, se asteapta in acest an la vanzari de aproximativ 22.500 de masini, cu 6,5% mai multe fata de 2010.
"Anul trecut am vandut 21.116 masini, iar anul acesta vom livra 22.500 de unitati. In prezent, cota de piata a marcilor pe care le reprezentam este de 21,5%, in conditiile in primele opt luni ale anului trecut era de 17,5%. Astfel, toate marcile, afara de Seat, au crescut fata de anul trecut. Seat este o marca ce face fata mai greu actualelor conditii de piata", a declarat directorul general al Porsche Romania Brent Valmar, scrie Mediafax.

El a spus ca modelul cu cele mai importante vanzari din cadrul grupului este Skoda Octavia, urmat de Volkswagen Golf si Volkswagen Polo.

Reprezentantul Porsche Romania a adaugat ca, la nivelul subsidiarei, a fost adoptata o noua strategie de marketing, care consta in extinderea garantiei pana la doi ani a marcilor grupului.

"Segmentul after sales este foarte important pentru noi, domeniu in care am investit mult. Am decis extinderea treptata a garantiei cu doi ani a marcilor pe care le distribuim si vom incepe cu Volkswagen. Este o intiativa Porsche Romania, nu a grupului", a spus Valmar.

Porsche Romania, subsidiara celui mai important distribuitor auto din Europa, si-a inceput activitatea in 1997, iar in prezent este importatorul marcilor Volkswagen, Volkswagen Autovehicule Comerciale, Audi, Bentley, Seat, Skoda si Porsche.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri