Pe segmentul vehiculelor comerciale usoare, vanzarile au coborat cu peste 15%, de la 17.469 autovehicule la 14.767, potrivit datelor anuntate de Renault, scrie Mediafax.

Cele mai importante piete externe ale Dacia au fost anul trecut Franta si Germania.

Vanzarile Sandero s-au injumatatit in primele noua luni, de la 125.049 unitati anul trecut la 62.473 in acest an. In acest interval, numarul de modele Logan vandute a coborat cu 30%, de la 80.315 la 56.374 unitati.

Duster a inregistrat o evolutie spectaculoasa, cu un avans al vanzarilor de peste trei ori, de la 36.444 unitati in primele noua luni ale anului trecut la 117.292 unitati.

Citeste si:

In septembrie, vanzarile de autoturisme Dacia la nivel mondial au urcat cu 14%, de la 20.291 anul trecut la 23.195, ca urmare a dublarii livrarilor de SUV-uri Duster, de la 5.817 la 11.322 unitati.

Logan a inregistrat un declin usor in septembrie, de la 6.927 autoturisme la 6.396 unitati, in timp ce pentru Sandero declinul a fost mai mare, de 28%, de la 7.546 unitati la 5.454 unitati.

Vanzarile de autovehicule comerciale usoare au coborat de la 1.575 unitati in septembrie anul trecut la 1.373 unitati in aceeasi luna a acestui an.
Anul trecut, vanzarile Dacia au crescut cu 12%, de la 311.426 la 348.723 de autovehicule. Printre pietele importante pentru Dacia se numara si Spania, Italia sau tarile din nordul Africii, ca Algeria sau Marocul.

Grupul Renault a raportat venituri in crestere cu 8,7% la noua luni, de la 28,38 miliarde de euro anul trecut la 30,8 miliarde de euro. In trimestrul al treilea, veniturile au crescut cu 12%, de la 8,7 miliarde de euro la 9,7 miliarde de euro.