Modelul 208 este inlocuitorul lui Peugeot 207 fiind mult mai usor si mai spatios. Modelul castiga +5 cm in zona genunchilor pentru pasagerii din spate.

“In comparatie cu 207, ne-am dorit o masina mai mica in exterior si mai mare in interior”, a declarat Cristophe Clochard, director consolidare Peugeot 208.

Grila flotanta, semnatura blocurilor optice frontale, luminile spate in forma de bumerang – fiecare detaliu este desenat in raport pefect cu echilibrul masinii, structurat pe o „coloana vertebrala”, care este si mai vizibila pe plafon.

Cele doua caroserii au avut parte de tratamente complet separate, diferentele fiind cele mai evidente in cazul “aripilor” spate ale versiunii in trei usi.

Citeste si:

Cu cinci modele, dintre care patru sunt echipate cu noua generatie Stop & Start (e-HDi), gama diesel porneste de la emisii de 87 g/km, oferind un consum de carburant de 3,4 l/100 km si nu depaseste 99 g/km.

Noul 208 introduce o noua generatie de motoare cu benzina in 3 cilindri, de 1.0 l si 1.2 l VTi, cu emisii de CO2 incepand de la 99 g/km si un consum de 3,4 l/100 km.

Ca premiera mondiala, bara de protectie spate si ansamblul de ventilatie sunt produse complet din materiale 100% ecologice. Doar bara va conduce la o economie anuala de 1.600 tone combustibil in procesul de productie.