Audi a lansat saptamana trecuta, pe o ninsoare ca-n povesti, in-tr-o veritabila premiera pentru segmentul decapotabilelor, A4 cabrio. Decizia de a scoate pe piata in mijlocul iernii un cabrio a fost una indrazneata si criticata de unii, dar cu siguranta apreciata de altii. Urmand principiul „Fa-ti vara sanie si iarna car“, importatorul Porsche Romania a prezentat ziaristilor cel mai nou model Audi, sperand ca pana la sosirea soarelui cabrioleta sa capete suficienta notorietate pentru a atrage privirile.

Schimbarile la noua generatie A4 cabrio incep chiar de la acoperis, mai rapid (21 de secunde pentru ridicare), mai eficient, fiind activ pana la o viteza de 30 km/h si mai silentios. Din punct de vedere estetic, modelul a preluat noile elemente de design impuse de Audi (vezi grila tip „single-frame“), discrete, dar vizibile, inclusiv la nivelul blocurilor optice, fara sa altereze insa linia eleganta cu care ne-a obisnuit.

Celelalte schimbari au vizat printre altele suspensia, motorizarea si unele elemente ale habitaclului, dar si optiunea unui „top“ realizat dintr-o tesatura speciala, „acustica“, cu excelente caracteristici fono si termoizolante, masina putand rula fara probleme si in conditii de iarna.
Motorizarea vine cu doua noutati, din gama FSI, un V6 de 3,2 litri si 255 CP si deja celebrul 2.0 TFSI de 200 CP, ambele prezente pe alte modele ale companiei. Ramane disponibil si propulsorul de 1,8 T, 163 CP, de pe vechea generatie, in timp ce optiunile diesel sunt 2.0 TDI, 140 CP, si 3.0 TDI, V6, de 233 CP.