Honda va prezenta 3 noi modele la cea de-a 76 a editie a Salonului Auto de la Geneva, ce va avea loc in perioada 2-12 martie 2006. Honda Civic Type R a devenit un model foarte popular si un simbol al clasei sale datorita imbinarii perfecte intre performanta ridicata si accesibilitatea pretului, motiv pentru care a catigat imediat inimile celor pasionati de condus. La a 76-a editie a Salonului Auto de la Geneva, Honda va prezenta in premiera mondiala Honda Civic R Concept, un concept ce preia toate avantajele predecesorului sau si le imbunatateste.

Bazat pe design-ul modelului Honda Civic 3 usi ce va aparea in Europa in cursul acestui an, Conceptul Civic Type R adopta stilul indraznet si emotional al modelului de succes Civic in 5 usi si este echipat cu o motorizare de 200 CP, 2.0l DOHC i-VTEC. Ca si predecesorul sau, modelul de serie va fi construit la fabrica din Marea Britanie, in Swindon, si va fi pus in vanzare la inceputul anului 2007.

Un alt model ce va fi dezvaluit la Geneva va fi noul Legend, un model ce combina luxul si tehnologia de varf, avand o motorizare de 3.5l, 24 valve, V6, un motor VTEC din aluminiu ce dezvolta 295 CP la 6000 rpm si 353 Nm cuplu la 5.000 rpm.

Un adevarat tur de forta tehnologic, Legend are o gama larga de dotari de siguranta, standard la toate modelele: sistemul Super Handling All-Wheel-Drive completat de programul Vehicle Stability Assist. La accelerarea in curbe, sistemul SH-AWD accelereaza roata din exterior, ceea ce ajuta masina sa se echilibreze mai rapid. Daca masina nu este accelerata in timpul unui viraj, balanta cuplului este controlata pentru a evita deraparea. Rezultatul este manevrabilitatea usoara a masinii si o stabilitate foarte buna.

Citeste si:

Alte dotari standard includ: airbag-uri cortina, frontale si laterale, system audio Bose, AudioPilot pentru atenuarea zgomotelor exterioare, Active Front Lighting System (AFS) luminare directionata, system keyless, camera pentru asistarea parcarilor cu spatele, navigare prin satelit cu functie de recunoastere vocala si RDS-TMS, o functie speciala pentru a ajuta soferul sa evite traficul.

Conceptul FCX isi face si el debutul in Europa, dupa ce a fost prezentat in premiera la Tokyo. Acest concept este rezultatul ultimelor tehnologii in ceea ce priveste combustibilul alternativ. Sedanul prezinta pentru rezervorul de combustibil alternativ o platforma unica, foarte joasa, ceea ce ofera spatiu foarte generos pentru acest tip de vehicul.

Combustibul are o traiectorie verticala (sus-jos) evitand astfel probleme de pornire pe timp de iarna. Datorita acestui sistem, Honda a reusit sa mareasca puterea unui astfel de model, ajungand la 100 kW. Honda isi propune sa incepa productia de serie pentru acest model in 3-4 ani.