Propulsoarele noului Astra GTC sunt trei pe benzina 1,4 litri 120CP, 140CP, 1,6 180 CP si o unitate diesel 2.0 CDTI 165 CP.

Spre deosebire de modelul Astra cu cinci usi, garda la sol a modelului GTC este coborata cu 15 mm, in timp ce dimensiunile de baza ale sasiului sunt usor marite. Datorita bratelor extinse din spate, ampatamentul autovehiculului a crescut cu 10 mm, de la 2.685 la 2.695 mm.

Ecartamentul a fost marit, ajungand la valoarea de 1.584 mm (+ 40 mm) pentru rotile din fata si la 1.588 mm (+ 30 mm) pentru rotile din spate. Acest lucru permite echiparea cu jante sportive si pneuri cu diametru marit, care sporesc stabilitatea, imbunatatesc tinuta de drum si impactul vizual.

Citeste si:

Pentru o dinamica inbunatatita la rulare, toate versiunile modelului Astra GTC beneficiaza de o configuratie avansata pentru puntea fata datorita sistemului de suspensie fata, HiPerStrut, care se imbina cu suspensia spate cu brat Watts, patentata de Opel.

Modelul Astra GTC a fost proiectat si dezvoltat in cadrul Centrului International de Dezvoltare Tehnologica din Rüsselsheim si va fi fabricat in Gliwice, Polonia.