Chrysler Group doreste sa detina 1.4 % din piata veste europeana pana in anul 2009, bazandu-se pe noi produse si pe inlocuirea celor vechi cum ar fi Dodge Stratus. Tinta de piata este mica avand in vedere ca piata europeana suporta 16.4 milioane de unitati vandute. In 2006 Chrysler a detinut 0.6% din aceasta piata, cifra ramanand neschimbata si in anul 2004.

Incepand cu vara anului 2006, Chrysler planuieste sa trimita in Europa noul Dodge Caliber hatchback. Dodge Nitro SUV va intra spre vanzare in Statele Unite in aceasta vara, urmand ca in prima jumatate a anului 2007 sa ajunga si in Europa.

Fabricanul de automobile planuieste sa introduca un nou vehicul anul urmator care va inlocui sedanul Dodge Stratus. Chrysler s-a chinuit de-a lungul timpului sa mareasca vanzarile internationale. Acesta a vandut doar 180.088 de vehicule anul trecut. Prin marirea tintelor de vanzare internationala, fabricantul de autoturisme da semnale ca va avea si produsele necesare pentru a face acest lucru.

Pana in 2007 compania isi propune sa atraga 1% din vanzarile de automobile in Europa. In timp ce Jeep si Chrysler au vehicule pe piata europeana, Chrysler Group incearca o noua tentativa cu Dodge. Varianta mica Dodge Neon, modelul Stratus, modelul Durango SUV, modelul Ram pickup si modelul Viper se vand in Europa.

In timp ce Chrysler incearca „sa taie o portie” cat mai mare din piata vest europeana, strategia pentru Dodge va trebui sa se axeze pe awareness.