Ghosn, de asemenea director general la Nissan, a aratat ca Renault spera sa primeasca avizele necesare pana la 30 ianuarie, data dupa care Beijingul se pregateste sa ia masuri pentru a ingreuna investitiile straine in productia locala de autovehicule.
Implementarea acordului cu Dongfeng ar creste semnificativ cota aliantei Renault-Nissan in productia de autoturisme a Chinei, de la 6,2% in prezent.
Ghosn a mai afirmat la Detroit ca Nissan anticipeaza cresterea cotei de piata in SUA in acest an, desi rivalii japonezi Toyota si Honda isi revin rapid dupa deficientele de productie cauzate de dezastrul natural din Japonia din martie 2011.
Cutremurul devastator si valul tsunami din nord-estul Japoniei au afectat Nissan in mai mica masura decat concurentii japonezi, ajutand compania sa-si creasca prezenta pe piata americana la 8,2% anul trecut, de la 7,8% in 2010. In acelasi timp, Toyota a pierdut 2,3 puncte din piata, coborand la 12,9%.
Consiliul de Administratie al Nissan ar trebui sa aprobe in curand o investitie intr-o noua fabrica in Mexic, deoarece capacitatea existenta de productie din America de Nord se apropie de saturatie, a mai spsu Ghosn, precizand ca este o chestiune de "cateva saptamani".
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: