Grupul Bosch se asteapta la o crestere a vanzarilor cu 3-5%. Regiunea Asia Pacifica va contribui semnificativ, insa si pe cele doua continente americane se preconizeaza aparitia de ocazii de dezvoltare.

„Bosch isi va extinde activitatile in cadrul regiunilor in crestere, in special in Asia Pacifica. In anul 2012, compania va aloca pentru aceasta zona aproximativ 30 de procente din investitiile sale globale de capital. Partea cea mai mare va fi alocata Chinei si Indiei, in special pentru a sprijini sectorul tehnologiei auto. De asemenea, compania isi va extinde prezenta in Europa de Est, prin construirea in Serbia a unei noi unitati de productie pentru stergatoare auto”, a declarat Franz Fehrenbach, presedintele grupului Bosch.

Numarul de angajati va creste la nivel global, iar in Germania va ramane mai mult sau mai putin constant. Bosch a depasit pentru prima oara numarul de 300.000 de angajati. Cea mai mare crestere a fost inregistrata in Europa.

Grupul Bosch a obtinut anul trecut un venit din vanzari de 51,4 miliarde de euro, ceea ce reprezinta o crestere de 8,8% fata de anul 2010.

Citeste si:

In 2011, vanzarile grupului Bosch au crescut in toate regiunile economice majore din lume: in Europa, Bosch a inregistrat o crestere de 9,5%, totalizand peste 30 de miliarde de euro.

Compania aloca in fiecare an aproximativ 400 de milioane de euro pentru electromobilitate. Se preconizeaza ca pana in anul 2013 vor intra in productia de serie un numar de 21 de concepte de autovehicule hibride si sisteme de propulsie integral electrica, la 13 producatori auto.

Bosch furnizeaza sisteme de propulsie electrica pentru biciclete, iar in viitor si pentru scutere electrice. Compania a avut un debut de succes pe aceasta piata, cu un nivel al vanzarilor de peste 70.000 de sisteme de propulsie pentru 30 de tipuri de biciclete in anul 2011.