Alan Mulally, presedinte si CEO Ford, se va afla la Geneva pentru a lansa noul B-MAX. Revenirea acestuia la Geneva, in versiunea finala de serie, are loc la numai un an de la dezvaluirea conceptului in cadrul aceluiasi Salon.

„B-MAX combina un design incitant si inovator cu dotari care inainte, puteau fi gasite numai in clasele superioare de masini. Este o masina complet noua care raspunde nevoilor unui numar tot mai mare de clienti care isi doresc mult mai mult de la o masina din clasa mica”, a declarat Stephen Odell, presedinte si CEO, Ford Europa.

Lansarea in productie a modelului B-MAX a impus o noua abordare a construirii usilor, rezultand un acces deosebit de bun pentru soferi, pasageri si bagaje, cu stalpii centrali integrati chiar in usi.

Noul motor Ford EcoBoost de 1 litru va fi disponibil pe B-MAX, impreuna cu motoarele diesel Duratorq TDCi. Ford B-MAX va ajunge pe piata din Europa in lunile urmatoare.

Citeste si:

Potrivit lui Jan Gijsen, presedintele Ford Romania, ciclul de productie va fi in acest an de o masina la 1,7 minute (60.000 de masini), iar cand uzina va ajunge la capacitate maxima cadenta va fi de o masina pe minut.

Ford Motor Company, cu sediul in Dearborn, Mich., produce sau distribuie autovehicule pe sase continente. Avand aproximativ 166.000 de angajati si 70 de fabrici in intreaga lume, printre marcile auto ale companiei se numara Ford si Lincoln.

Ford Europa se ocupa cu productia, comercializarea si operatiunile de service ale vehiculelor marca Ford pe 51 de piete individuale si are aproximativ 66.000 de angajati. Pe langa Ford Motor Credit Company, operatiunile Ford Europa includ Divizia Ford de Servicii pentru Clienti si 22 de unitati de productie, inclusiv intreprinderi mixte.

Primele masini Ford au fost livrate in Europa in 1903 - in acelasi an in care a fost fondata Ford Motor Company. Productia europeana a inceput in 1911.