Timp de sase luni, din iunie si pana la sfarsitul lunii noiembrie, showroom-ul a fost complet renovat si modernizat, iar din decembrie a fost deschis. Centrul situat pe Soseaua de Centura a fost infiintat in anul 1997.

Punctul de lucru din Otopeni are o suprafata totala de peste 2.200 metri patrati. Suprafata dedicata showroom-ului in care sunt expuse autoturismele BMW este de aproximativ 600 de metri patrati.

In ceea ce priveste partea de service, operatiunile de mecanica au alocata o suprafata de 588 de metri patrati, iar cele de tinichigerie – vopsitorie cumuleaza alti 1.000 de metri patrati.

Grupul de firme Automobile Bavaria, controlat de omul de afaceri Michael Schmidt, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 285 milioane euro, cu 42% mai mult fata de nivelul realizat in 2010.

Citeste si:

Reteaua de dealeri a companiei acopera 75% din vanzarile BMW la nivel national, de 2.028 unitati in 2011.

Automobile Bavaria a fost infiintata la Brasov in anul 1994, cand a devenit si importator pe plan local al marcii BMW, iar in 2001 a preluat importul marcii Mini. In 2007, constructorul german de automobile si-a deschis reprezentanta in Bucuresti, preluand astfel activitatea de import pe piata din Romania a celor doua marci.

In total, reteaua de dealeri a companiei este formata din 14 reprezentante, noua in Romania si cinci in Germania.