Motorul de 1,6 litri TDCi are 104 grame de dioxid de carbon pe kilometru.

Modelul B-MAX cu motor pe benzina de 1,0 litri EcoBoost (120CP) va avea emisii de CO2 de 114g/km si un consum de combustibil de 4,9l/100km.

B-MAX include o gama de tehnologii care reduc consumul de combustibil si emisiile de CO2.

Printre acestea se numara Auto-Start-Stop, care opreste automat motorul cand autovehiculul este in stationare, sistemul de informare a soferului Ford Eco Mode, care ii ajuta pe soferi sa adopte un stil de condus mai economic; Gear Shift Indicator, care subliniaza cele mai eficiente puncte de schimbare a vitezelor; si Smart Regenerative Charging, care incarca bateria in cele mai economice puncte de pe parcursul unei calatorii.

Citeste si:

Lansarea in productie a B-MAX a necesitat o noua abordare a structurii usilor, ceea ce a dus la un acces generos pentru soferi, pasageri si bagaj, montantul central fiind integrat in usa.

Potrivit lui Jan Gijsen, presedintele Ford Romania, ciclul de productie va fi in acest an de o masina la 1,7 minute (60.000 de masini), iar cand uzina va ajunge la capacitate maxima cadenta va fi de o masina pe minut.

Noul B-MAX va fi lansat la Salonul Auto de la Geneva luna viitoare si va fi comercializat in Europa anul acesta.