Noul Boxster, cu nume de cod 981, este mai usor decat generatia anterioara, avand caroseria din aluminiu.

Puterea marita si greutatea redusa cu 30-50 kg ii aduc celei de-a treia generatii Boxster o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 5,6 secunde, iar modelului Boxster S un sprint in 5 secunde.

Porsche a redus cilindreea propulsoarelor si a marit puterea, motorul de 2,9 litri este inlocuit cu unul de 2,7 litri 265 CP, iar cel de 3,4 litri de pe Boxster S este inlocuit de un motopropulsor de 3,2 litri 325 CP.

Alte modificari au fost facute la transmisia cu 7 trepte PDK cu dublu ambreiaj, care a devenit mai intuitiva, oferind schimburi mai rapide. In standard, Boxster dispune de transmisia manuala cu 6 trepte.

O schimbare majora este trecerea de la sistemul de servodirectie electro-hidraulica la cea electro-mecanica, care a debutat pe noul 911.

Caroseria din aluminiu este sustinuta de un sasiu nou cu ampatamentul marit de la 241 cm la 254 cm. Suspensia fata este McPherson, iar spate multilink.

Citeste si:

In standard, Boxster primeste jante mai mari decat vechea generatie, de 18 inch, care sunt mai usoare chiar decat cele de 17 inch. Noul Boxster S vine cu jante de 19 inch, fata de 18 inch actuala generatie. Pe langa rotile mai mari, noua generatie are si un sistem de franare mai performant.

Interiorul noului Boxster a imprumutat elemente de la modelul Carrera GT si de la noul 911.

Toti cumparatorii noului Boxster vor primi un curs gratuit la centrul de experienta Porsche de la Silverstone.

Fabrica Porsche din Zuffenhausen a primit titlul de cel mai bun producator de masini sport, in cadrul unui studiu de fiabilitate realizat anul acesta de J.D. Power.

Sursa foto: carmagazine.co.uk