Volkwagen a incheiat dezamagitor 2011 dupa cresteri puternice in prima parte a anului, cu profit operational in scadere in trimestrul al patrulea, care a contrazis estimarile analistilor, din cauza dublarii stocului de automobile nevandute, transmite Reuters.
Profitul operational din ultimul trimestru a scazut cu 0,9%, la 2,29 miliarde euro, in timp ce media estimarilor analistilor indica un rezultat de 2,38 miliarde euro, in usoara crestere fata de nivelul din perioada corespunzatoare a anului anterior, scrie Mediafax.

Veniturile Volkswagen au urcat cu 25,6% anul trecut, la 159,3 miliarde euro, iar profitul net a crescut de doua ori, de la 6,8 miliarde euro la 15,4 miliarde euro, potrivit rezultatelor prezentate vineri de grupul german.

Compania a vandut cu 15% mai multe automobile decat in 2010, volumul afacerilor urcand la 8,36 milioane de masini.

VW nu pare complet izolat de incetinirea activitatii economice din zona euro, desi si-a asigurat pozitii solide pe piete emergente in ascensiune puternica din Asia si America Latina.

Productia VW din trimestrul al patrulea a depasit vanzarile cu aproape 100.000 de automobile, excedent de aproape doua ori mai mare decat inventarul companiei dupa primele noua luni.

Rezervele de capital si lichiditati disponibile pe termen scurt au scazut cu 4 miliarde euro in ultimul trimestru, la 17 miliarde euro, de la 21 miliarde euro la sfarsitul lunii septembrie.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri