General Motors este in negocieri avansate pentru preluarea unei participatii din actiunile PSA Peugeot Citroen, in cadrul discutiilor privind incheierea unei aliante intre cei doi constructori auto, au declarat pentru Reuters surse apropiate situatiei, scrie Mediafax.
Sursele citate au aratat ca GM va prelua probabil mai putin de 5% din actiunile grupului francez.
In paralel, surse apropiate discutiilor au declarat pentru Bloomberg ca PSA Peugeot ar putea vinde aproximativ 7% din actiuni catre GM.

Tranzactia ar avea rolul de a cimenta alianta comerciala a companiilor.

Valoarea actuala de piata a Peugeot este de aproximativ 4,8 miliarde de dolari, astfel ca tranzactia ar putea valora 240-330 milioane de dolari.

Reprezentantii celor doua concerne auto nu au comentat informatiile.

GM si Peugeot negociaza o alianta strategica pentru a opri pierderile din Europa si pentru a reduce costurile de productie la nivel global, au declarat saptamana trecuta surse apropiate discutiilor.

Pentru GM, principalul obiectiv este reducerea costurilor operationale ale diviziei europene Opel, care merge in pierdere.

Peugeot vizeaza accesul larg la pietele internationale, pentru a compensa scaderea vanzirlor din Europa, au afirmat sursele citate.

Grupul francez genereaza cea mai mare parte din vanzari pe piata autohtona si in Europa, si incearca demult sa-si consolideze prezenta la nivel mondial, in special pe piete emergente cu crestere puternica precum China, Rusia si America Latina.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri