Producatorul de acumulatori auto Rombat Bistrita estimeaza ca va inregistra in acest an o cifra de afaceri de 356,9 milioane lei (82,9 milioane euro), cu 11,8% mai mare comparativ cu valoarea de anul trecut.
Afacerile companiei au crescut anul trecut cu 13% fata de anul precedent, de la 280 milioane lei (67 milioane euro) la 319 milioane lei (75 milioane euro), conform Mediafax.

Totodata, compania intentioneaza sa creasca vanzarile din acest an, in volum, cu 10% comparativ cu anul trecut, cand aceastea au inregistrat un avans de 4,9%, la 2,24 de milioane unitati.

Din totalul productiei de anul trecut, de peste 2,6 milioane de baterii, 21% a fost destinata pietei OEM (Original Equipment Market, echiparea masinilor in fabrica), 20% pietei romanesti de AM (After Market, inlocuirea bateriei la masina) si 59% exportului pe piata AM.

Rombat a investit anul trecut 6,2 milioane euro, in special pentru modernizarea capacitatii de reciclare de la fabrica din Copsa Mica. Investitiile au inclus si modernizarea laboratoarelor si actiuni pentru protectia mediului.

In acest an compania vrea sa investeasca in dezvoltarea capacitatii pentru baterii microhibride Start-Stop.

Rombat este acreditata in calitate de furnizor regional in panelul Renault, ca furnizor unic Dacia din 1996, furnizor PSA Peugeot din Slovacia din 2008, iar din 2011 furnizor pentru fabrica Nissan Sankt Petersburg din Rusia.

Compania are 665 de angajati si o retea de service care cuprinde aproximativ 100 de reprezentante la nivel national.

Rombat are sediul la Bistrita si detine doua centre logistice la Bucuresti si cate unul la Braila, Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Iasi, Oradea, Ramnicu Valcea si Targoviste.

Un numar de 235 actionari persoane fizice controleaza impreuna 60,15% din titlurile companiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri