Modelul compact de oras Nissan Micra, ajuns la cea de-a patra generatie, a fost conceput pe o platforma noua, devenind mai usor de condus si mai economic.
Noul Micra are un design mai atragator si o oferta mai mare de dotari. In versiunea de baza, Micra vine cu aer conditionat, ABS, ESP, 6 airbaguri, radio CD, Bluetooth, computer de bord.

Modelul nu are decat o motorizare, de 1,2 litri benzina 80 CP, care dispune de o transmisie manuala cu cinci trepte si una automata CVT, avand un pret de pornire de 10.000 euro cu TVA prin promotia Nissan. Propulsorul aspirat dezvolta 80 CP la 6.000 rpm, cuplul maxim fiind de 110 Nm la 4.000 rpm.

Pentru test am primit modelul cu transmisie automata, pe care il consider cea mai buna alegere pentru oras. Desi are doar 80 de CP, masina este destul de rapida la plecarea de pe loc si atinge in cateva secunde 50-60 km/h, viteza necesara in oras, dupa aceea devenind din ce in ce mai lenesa.

Motorul pe benzina consuma foarte putin, pe autostrada la 100 km/h consumul nu a sarit de 4,5 litri, iar in oras a fost in jur de 7 litri.

Daca in oras te simti foarte bine in Micra, pe autostrada zgomotul in interior se intensifica, deci masina nu e foarte bine izolata fonic. Nu ii putem certa pe japonezi pentru asta, masina are un pret foarte bun si este gandita pentru orase.

Interiorul noului Micra este foarte spatios, scaunele sunt confortabile, iar oriunde ne-am uita gasim un spatiu de depozitare. Designul coloanei centrale este amuzant, in stilul Nissan, butoanele de care ai nevoie, pentru climatizare, dezaburire, sunt asezate in cerc.

Plasticele folosite la interior sunt tari, ca in orice masina care poate fi achizitionata cu un buget mic, insa arata prietenos.

Micra impresioneaza prin multimea de optiuni care nu sunt disponibile chiar pe orice model din piata, ma refer la sitemul care iti masoara spatiul de parcare si te ajuta sa parchezi intre doua masini, sau la cheia inteligenta, butonul Start/Stop.

Micra are trei versiuni de echipare, Visia, Acenta si Tekna. Modelul din poze este Acenta si are un pret de 12.500 euro cu TVA.

In standard, echiparea Visia, avem ABS, ESP, airbag-uri cortina, computer de bord, volan reglabil, geamuri electrice. Nivelul de mijloc, Acenta, primeste in plus aer conditionat automat, oglinzi electrice, Mp3, reglare scaun sofer pe inaltime si cotiera sofer.

Versiunea de varf, Tekna, are pe langa dotarile deja mentionate si sistemul de masurare a spatiului de parcare si senzori de parcare spate, Nissan Connect – sistem de navigatie, senzori de ploaie, faruri automate, proiectoare de ceata, oglinzi incalzite si pliabile. Ca optiuni sunt plafonul din sticla, cheia inteligenta si butonul Start/Stop.

Cea mai scumpa versiune de echipare, Tekna, are un pret de 14.000 euro cu TVA. Mai multe informatii despre model sunt disponibile aici.

Date tehnice Nissan Micra
Combustibil: benzina
Cilindree cmc: 1.198
Putere maxima CP (rpm): 80 (6.000)
Cuplu maxim Nm (rpm): 110/4.000
Viteza maxima km/h: 170
Acceleratie 0-100 km/h s: 13,7
Cutie viteze manuala 5 trepte
Consum urban (l/100km) 6,1
Consum extra-urban (l/100km) 4,3
Consum combinat (l/100km) 5
Lungime mm: 3780
Latime mm: 1675
Inaltime mm: 1525
Greutate kg: 910
Ampatament mm: 2450
Volum rezervor litri: 41
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri