Pe prima pozitie este Dacia cu 28.100 de aparitii in presa scrisa, internet, radio, TV si social media.

Pe locul doi in clasamentul brandurilor auto cu cele mai multe aparitii in media se situeaza BMW (15.175), iar pe pozitia a treia Ford (12.914).

Brandurile cu cel mai mic numar de aparitii media pe diferite categorii sunt Audi, care a avut 10 aparitii la radio si 59 la TV, si Volkswagen, care a inregistrat 140 de aparitii in presa scrisa, 2.541 pe internet si 446 in social media.

Comparativ cu trimestrul anterior, intre 1 decembrie 2011 si 29 februarie 2012, topul brandurilor auto dupa numarul de aparitii media a ramas aproape neschimbat. Singura diferenta consta in faptul ca Ferrari lipseste din cel mai recent top, fiind inlocuit de Audi, pe locul sase.

Citeste si:

In plus, in ultimele trei luni, brandurile auto au avut mai putine aparitii media fata de trimestrul precedent, cu doua exceptii – Dacia si Volkswagen.

In perioada analizata, marcile din sectorul auto au inregistrat 199.188 aparitii media, comparativ cu 211.030 aparitii intre 1 septembrie si 30 noiembrie 2011.

Primele sapte branduri din noul clasament au avut 28.821 aparitii pozitive, 49.871 neutre si 9.539 negative, fata de cele 31.565 aparitii pozitive, 53.449 neutre si 12.450 negative din perioada septembrie – noiembrie 2011.

mediaTRUST Romania a fost infiintata in 1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine.