Antreprenorul si-a deschis un magazin de biciclete in zona 11 Iunie din Bucuresti, langa Clubul Fabrica, avand un stoc de 70 de unitati, care a necesitat o investitie de circa 50.000 de euro. Bicicletele provin din Danemarca si Italia.

“Din Danemarca sunt marcile Avenue, Taarnby si MBK. MBK este un patent al Yamaha Motors. Pretul lor variaza intre 2.000 lei si 5.000 lei pentru un Avenue. Avenue din carbon este chiar mai scump, in jur de 8.000 lei. Din Italia, Milano, patria bicicletelor de curse, aducem Cinelli si Columbus, Dodici, Taurus (brand din 1908), Milani (marca din 1927), firme cu traditie. Preturile sunt intre 2.000 lei si 35.000 lei”, a precizat pentru wall-street.ro Bot.

Bicicleta de 35.000 lei este complet din carbon, se face pe comanda la dimensiunea dorita, iar timpul de asteptare este de cel mult doua luni.

“Milani produce pentru Maserati doua modele si urmeaza sa lanseze si o bicicleta Aston Martin. O bicicleta Maserati costa de la 530 euro (2.300 lei) si poate ajunge la 7.200 de euro. Bicicleta Aston Martin va costa in jur de 9.000 euro”, a mai spus Bot.

Citeste si:

Pump Shop vinde 13 modele de biciclete, a caror greutate variaza intre 6 si 14 kg.

“Ma astept la vanzari de 70 de unitati anul acesta, am vandut deja 40 de biciclete fara sa deschid magazinul. Le-am vandut prin prieteni, avem si pagina de Facebook. Clientii au intre 25 si 40 de ani, cele mai vandute vor fi intre 3.000 si 4.000 de lei”, a adaugat antreprenorul.

Bot isi petrece cel mai mult timp ca avocat, in urma cu 10 ani a mai avut un business, o fabrica de lumanari in Bucuresti, pe care a vandut-o intrucat a primit o oferta foarte buna.

In Romania, exista o fabrica de biciclete DHS la Petrosani din 1999, o investite realizata de chinezi, de circa 20 de milioane de euro.