Ford a prezentat modelul B-Max in Romania, la Muzeul National de Arta Contemporana (MNAC), pretul monovolumului pornind de la 13.400 euro pentru motorul de 1,4 litri diesel 90 cp.
Cel mai scump model este 1,6 litri diesel 95 cp Titanium care are un pret de 17.650 euro cu TVA. Motorizarea de 1,0 litri 100 cp costa 16.150 euro.
Ford a anuntat ca va produce la Craiova 60.000 de masini in 2012 si 105.000 de unitati in 2013. Tinta de vanzari in Romania pentru anul urmator este de 2.000 de masini, reprezentand o cota de piata de 1,7%. Anul acesta vor sa vanda 500 de unitati.

B-Max vine cu sase motorizari, 1 litru benzina 100cp si 120 cp, 1,4 litri benzina 90 cp, 1,6 litri benzina 105 cp, 1,5 litri diesel 75 cp si 1,6 litri 95cp. Anul acesta vor fi produse la Craiova 30.000 de motoare, iar in 2013 circa 200.000 de unitati.

Ford promite un consum de 4 litri pentru varianta diesel a modelului B-MAX fabricat la Craiova. Motorul de 1,6 litri TDCi are 104 grame de dioxid de carbon pe kilometru.

Propulsorul pe benzina de 1,0 litri EcoBoost (120CP) va avea emisii de CO2 de 114g/km si un consum de combustibil de 4,9l/100km.

La capitolul tehnologii care reduc consumul de carburant si emisiile de CO2 B-Max vine cu Auto-Start-Stop, Ford Eco Mode, Gear Shift Indicator si Smart Regenerative Charging.

B-Max va deveni cea mai sigura masina fabricata in Romania, oficialii se asteapta la 5 stele la testele de siguranta Euro NCAP. La constructia elementelor cheie ale caroseriei si portierelor au fost utilizate oteluri speciale ultra-rezistente.

Modelul B-Max este prima masina fara stalpi centrali, acestia sunt integrati in portiere, creand o deschidere de 1,5 metri pe fiecare parte a masinii.

Ciclul de productie va fi in acest an de o masina la 1,7 minute (60.000 de masini), iar cand uzina va ajunge la capacitate maxima cadenta va fi de o masina pe minut.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri