Rezultatele testului de calitate Auto Bild 2006: Opel cea mai buna marca germana
In anul 2005, Opel a dobandit deja un avans asupra celorlalti producatori germani de autovehicule. Succesul modelului Opel Signum n urma testului J.D. Power reconfirma calitatea superioara a marcii.

Potrivit rezultatelor testului de calitate realizat in anul 2006 de catre revista Auto Build, calitatea autovehiculelor Opel o depaseste pe cea a tuturor celorlalte marci germane. Anul trecut, Opel era deja cea mai buna marca germana. Fiabilitatea, calitatea pe termen lung, serviciile de ntretinere si satisfactia clientilor sunt criteriile care au stat la baza acestui test.

Testul confirma rezultatele pozitive ale altor studii recente de calitate. Studiul J.D. Power privind calitatea autovehiculelor germane a acordat modelului Opel Signum locul I. Un studiu privind nivelul de satisfactie a dealerilor asupra calitatii autovehiculelor, realizat de Universitatea din Blomberg, a aratat ca marca Opel se afla pe primul loc si n aceasta privinta, iar studiul realizat de revista Car Check din Stuttgart asupra nivelului de satisfactie a consumatorilor a demonstrat ca Opel este producatorul auto european cu cel mai scazut indice de frecventa a erorilor.

Este imbucurator pentru noi sa aflam ca eforturile depuse in ultimii ani pentru a asigura o calitate superioara a produselor noastre sunt astfel recunoscute, declara Alain Visser, Director executiv al Departamentului de Vanzari si Marketing Europa, privind rezultatelor excelente obtinute de autovehiculele Opel. Revista Auto Bild identifica cele mai bune marci prin intermediul testului sau de calitate, care include un studiu asupra unui esalon reprezentativ de peste 24.000 de proprietari de autovehicule, un studiu TUV, precum si analiza evolutiei pe termen lung a rezultatelor testelor anterioare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri