Skoda este decisa sa intre pe noile piete de automobile, sa-si extinda gama de dealeri si sa dezvolte un nou design. Vnzarile Skoda la nivel mondial au crescut cu noua procente anul trecut, la 492.111 unitati. In Europa de vest Vanzarile Skoda au crescut cu 14.8 procente conform statisticilor anuale. Directorul Detlef Wittig a declarat ca modificarile se vor capitaliza in succes.

Introducand Skoda Roomster minivan, compania testeaza anumite elemente noi de design pentru modelele viitoare. Skoda va folosi linii de design pe modelul Roomster, pe care, mai apoi, le va improumuta si pentru alte modele. „Pana acum Skoda a adoptat un design conservator si elegant. Nu vrem sa renuntam la linii, insa putem sa le adaugan elemente moderne”, declara Wittig.

Pentru a-si extinde prezenta in Europa de est si Asia, unde vanzarile Skoda au crescut cu 9.7 procente, se planuieste construitea unei versiuni Fabia mai compacte. „Initial aceasta masina va fi construita in India si vanduta aici. Exportul catre Pakistan sau Sri Lanka vor fi posibile”, continua Wittig. Din motive de cost Skoda planuieste asamblarea modelului Fabia la Aurangabad, in India cu unelte si masinarii aduse din Europa.

Skoda va intra intra pe piata din Australia in acest an, oferin a doua generatie Octavia sedan si station wagon. In Germania, piata de vanzare cea mai importanta pentru Skoda se va produce o expansiune a numarului de dealeri la 500 fata de 480.