Mazda Motor Corporation a anuntat productia globala totala de Mazda6 (cunoscuta in Japonia sub numele de Atenza) ce a atins, spre sfarsitul lui februarie 2006, un million de unitati, in doar 4 ani si o luna de la fabricarea primului model Mazda6 la uzina Hofu, in februarie 2002. Mazda6 este primul model Mazda care atinge aceasta performanta intr-un timp atat de scurt.

Mazda6 a fost primul model din noua generatie care reflecta spiritul Zoom-Zoom. Disponibil in trei modele – sedan, sport si sport combi – modelul Mazda6 exprima stilul indraznet si sportiv; manevrabilitate excelenta si un nivel ridicat de comfort pentru pasageri.

Mazda6 a castigat peste 110 premii (globale) auto, inclusiv prestigiosul premiu japonez “Masina RJC a Anului” in 2003. Apreciata atat de media cat si de clientii din toata lumea, Mazda6 continua sa inregistreze rezultate puternice ale vanzarilor.

“Suntem absolut incantati ca productia de Mazda6 a atins un milion de unitati, intr-o perioada atat de scurta si intr-un mediu atat de competitiv”, a spus Hisakazu Imaki, presedinte si CEO Mazda. “Mazda6 cu numarul 1 milion dovedeste clar ca felul nostru de a face masini place clientilor. Si Mazda intentioneaza sa produca in continuare in spiritul Zoom Zoom, spre incantarea clientilor sai si chiar depasind asteptarile acestora.”

Compania din Hiroshima a adaugat si mai multa vigoare pozitiei produsului sau, odata cu lansarea in iunie 2005 a modelului Mazda6 FL, urmata (de curand) de versiunea super sport, Mazda6 MPS.