Mazda Motor Corporation a anuntat productia globala totala de Mazda6 (cunoscuta in Japonia sub numele de Atenza) ce a atins, spre sfarsitul lui februarie 2006, un million de unitati, in doar 4 ani si o luna de la fabricarea primului model Mazda6 la uzina Hofu, in februarie 2002. Mazda6 este primul model Mazda care atinge aceasta performanta intr-un timp atat de scurt.

Mazda6 a fost primul model din noua generatie care reflecta spiritul Zoom-Zoom. Disponibil in trei modele sedan, sport si sport combi modelul Mazda6 exprima stilul indraznet si sportiv; manevrabilitate excelenta si un nivel ridicat de comfort pentru pasageri.

Mazda6 a castigat peste 110 premii (globale) auto, inclusiv prestigiosul premiu japonez Masina RJC a Anului in 2003. Apreciata atat de media cat si de clientii din toata lumea, Mazda6 continua sa inregistreze rezultate puternice ale vanzarilor.

Suntem absolut incantati ca productia de Mazda6 a atins un milion de unitati, intr-o perioada atat de scurta si intr-un mediu atat de competitiv, a spus Hisakazu Imaki, presedinte si CEO Mazda. Mazda6 cu numarul 1 milion dovedeste clar ca felul nostru de a face masini place clientilor. Si Mazda intentioneaza sa produca in continuare in spiritul Zoom Zoom, spre incantarea clientilor sai si chiar depasind asteptarile acestora.

Compania din Hiroshima a adaugat si mai multa vigoare pozitiei produsului sau, odata cu lansarea in iunie 2005 a modelului Mazda6 FL, urmata (de curand) de versiunea super sport, Mazda6 MPS.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri