Planul, care urmeaza sa fie negociat cu Mitsubishi Motors Corp. si alti parteneri, va costa DaimlerChrysler circa 1,2 miliarde euro, au declarat reprezentanti ai companiei.
       
Abandonarea modelului ForFour va lasa Smart cu un singur model, popularul ForTwo si va asigura "o mai mare stabilitate a brandului Smart", sustine compania germana.
       
Astfel se va sigura profitabilitatea Smart, incepind din 2007, o noua versiune a modelului Smart ForTwo urmand sa fie lansata in acelasi an.
       
DaimlerChrysler intentioneaza integrarea completa a marcii Smart in compania Mercedes astfel incat produsul ForTwo sa fie o parte importanta a portofoliului de produse a companiei.
       
Compania nu a precizat insa ce se va intampla cu angajatii de la fabrica din Born /Olanda/, acolo unde se fabrica modelul ForFour. Circa 300 de angajati vor fi disponibilizati la fabrica Smart din apropiere de Stuttgart /Germania/.
       
DaimlerChrysler a angajat compania Goldman Sachs Group Inc. pentru a examina posibilitatea vanzarii Smart, care merge pe pierdere din 1998, dar nu s-au gasit ofertanti.
       
Din ultimele date, vanzarile de masini Smart s-au redus de la 152.100 de masini in 2004 la 124.500 de masini in 2005. Smart a oprit deja in 2005 productia modelului cu doua locuri Smart Roadster.