Brandul german Opel nu planuieste sa se grabeasca pentru a lansa modelul compact Astra pentru a contracara evolutia rivalului Volkswagen Golf. Noul Astra va iesi pe piata dupa cum am planuit, declara publicatiei Returs directorul consiliului muncitorilor Klaus Franz. Surse din interiorul companiei au declarat ca cel mai mare fabricant din Europa va aduce in prim plan lansare noului Golf pana in 2008, lasand un avataj de aproape un an competitorului.

Golf-ul care se afla acum pe piata a fost lansat in 2003 iar Astra s-a lansat in 2004. Presedintele GM Europa, Carl-Peter Forster a declansat o contra ofensiva atunci cand a declarat ziarului nemtesc Handelsblatt ca urmareste indeaproape fiecare miscare facuta de Wolkswagen. Atunci cand competitorul nostru aduce pe piata un produs important suntem foarte atenti, declara acesta.

Franz a decalarat ca Opel va improspata versiunea curenta a modelului Astra si va incerca sa mentina cresterea vanzarilor inaintea aparitiei noului model pe piata. Analistii declara ca aparitia in 2008 a noului Golf va pune o presiune semnificativa asupra modelului Astra. De asemenea, noul Golf va acapara segmentul pietei vizat de Astra. Astra va trebui sa se lupre pentru a recapata acest segment de piata.


GM sepera sa obtina profit in Europa in acest an asa cum a realizat in anul 1999. Miscarea facuta de Wolkswagen ar putea adauga pitina picanterie asupra negocierilor cu privire la zona unde se va fabrica noul Astra. Decizia nu se va lua, totusi, pana in anul 2007.

GM Europe se afla intr-un proces de miscorare a numarului de locuri de munca cu pana la 12.000. Staful de conducere se va reduce la jumatate iar tinta principala este reducerea costurilor si eficentizarea directa pe piata.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri