Noul SUV din segmentul D este redesenat atat la interior, cat si la exterior. Mai lung, mai putin inalt si mai lat decat predecesorul sau, cu acelasi ampatament de 2700 mm, noul Santa Fe are un design mai masculin, mai agresiv si cu o personalitate de SUV mai accentuata.

Nota sa personala se datoreaza plafonului mai putin inalt, parbrizului mai inclinat, geamurilor laterale spate triunghiulare si lunetei curbate. Profilul autovehicului este completat de jantele din aliaj cu finisaj cromat inchis la culoare – acum disponibile si cu diametru de pana la 19 inch, pentru prima data disponibil pe un SUV Hyundai.

Sistemele de propulsie pentru piata europeana constau in doua variante de motorizare diesel si una pe benzina, dezvoltand puteri cuprinse intre 150 si 200 CP.

Tractiunea integrala este controlata automat si adaptabila la conditiile de drum, fluxul de putere fiind distribuit intre puntea fata si puntea spate in functie de necesitati. Suspensia spate auto-reglabila pastreaza rafinamentul deplasarii si confortul, indiferent de gradul de incarcare al automobilului.

Citeste si:

De la debutul sau, din anul 2000, modelul Santa Fe a fost comercializat in aproximativ 2,56 milioane de exemplare, dintre care 350.000 unitati numai in Europa.

Hyundai estimeaza ca noul model va obtine in primul an peste 5% cota de piata in Europa pe segmentul sau.

Asemenea tuturor noilor modele Hyundai lansate in Europa, noua generatie Santa Fe va beneficia de cel mai bun pachet de intretinere - Five Year Triple Care - care cuprinde 5 ani garantie integrala fara limita de kilometri, 5 ani asistenta rutiera si 5 ani verificari tehnice periodice gratuite.