Vanzarile de automobile noi s-au mentinut la nivelul de anul trecut, insa valoric ele au crescut cu 12%.

Vanzarile de automobile second hand, derulate prin Weltauto, au crescut ca numar de unitati, cu 6% pe primul trimestru, ajungand la 2,3 milioane euro.

Datele companiei indica o crestere a numarului de autovehicule vandute in special pe marcile premium din portofoliul Porsche Inter Auto, in timp ce marcile Skoda si Seat au inregistrat scaderi comparativ cu trimestrul intai al anului trecut.

“Marcile Audi si Porsche au inregistrat cresteri ca numar de unitati vandute, pe segmentul de lux incepand sa se observe efectul de crisis fatigue”, a declarat Dana Cortina, director general Porsche Inter Auto Romania.

Citeste si:

Porsche Inter Auto Romania face parte din Porsche Inter Auto GmbH & Co KG, reteaua globala de retail a Holdingului Porsche din Salzburg.

Porsche Inter Auto este importator si distribuitor exclusiv pentru marca Porsche in Romania si comercializeaza modelele Cayenne, Panamera, 911 Carrera, Boxster si Cayman.

Anul trecut, Porsche Inter Auto a atins o cifra de afaceri de 146 milioane euro, cu o cota de piata de 5,7% din toata piata auto din Romania (incluzand si marca Dacia). Vanzarile de masini noi prin reteaua Porsche Inter Auto se ridica in 2011 la 6.100 masini noi, insemnand o crestere de 26% fata de anul 2010.