Mercedes a preluat de la BMW pozitia de lider al pietei americane a masinilor de lux, revenind dupa peste 10 ani in fruntea clasamentului, evolutie sustinuta de vehicule sport-utilitare noi sau modernizate, relateaza Bloomberg.
Vanzarile Mercedes in Statele Unite au crescut cu 18% in primele cinci luni ale acestui an, la 106.364 vehicule de lux, peste cele ale BMW, care au urcat cu 14%, la 104.779 unitati, informeaza Mediafax.

BMW devenise lider al pietei americane anul trecut, dupa ce a intrecut Lexus.

Mercedes a pierdut prima pozitie din SUA pe acest segment de piata in anul 2000, in favoarea Toyota.

"Mercedes si-a imbunatatit oferta. Modernizarile si reproiectarile aduse sedanurilor vor fi completate de modificarile aplicate SUV-urilor", a delcarat Rebecca Lindland, analist la IHS Automotive.

Producatorul german a fost sustinut de vanzarile noului SUV Clasa M, coupe-ului Clasa C si sedanului modernizat Clasa C, toate introduse anul trecut. In august urmeaza sa fie disponibil pe piata americana SUV-ul compact GLK, urmat in septembrie de noul SUV mare Clasa GL.

Concurenta din SUA ar putea sa se extinda si in afara acestei piete, BMW, Mercedes si Audi avand fiecare ambitia sa fie cel mai bine vandut brand de lux la nivel global.

Mercedes a vandut in primele cinci luni 531.382 de vehicule pe piata mondiala, ocupand locul al treilea, in urma liderului BMW, care a livrat 607.207 unitati si Audi, cu 600.200 unitati.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri