Grupul francez a inregistrat la nivel mondial vanzari de 1,328 milioane autovehicule in perioada analizata, in scadere cu 3,3%, declin limitat de evolutia de pe pietele din afara Europei, unde afacerile companiei au avansat, ca volum, cu 14,3%, la peste 620.000 de masini.
"In afara Europei, am stabilit un record de vanzari cu marca Renault in prima jumatate a anului. Acest succes subliniaza strategia internationala de dezvoltare a companiei. Ofensiva pe vanzari nu a estompat in totalitate declinul din Europa, unde ne-am concentrat pe protejarea marjelor in conditii dificile de piata", comenteaza in comunicat Jerome Stoll, vicepresedinte executiv al Renault responsabil de vanzari si marketing.
Marca Renault a consemnat o scadere de 2,4% a numarului de automobile si vehicule comerciale vandute in primul semestru, la 1,113 milioane unitati, in timp ce brandul asiatic Renault-Samsung a afisat un declin de peste 41%, la 33.244 unitati.
In Europa, compania a raportat o scadere de 14,9% a vanzarilor, la 708.131 autovehicule, cu un declin de peste 15% in Franta.
Vanzarile pe plan international au atins un nou record, noteaza Renault in raport, datorita performantelor solide din Rusia si Brazilia, care au fost insa insuficiente pentru a estompa efectul scaderilor abrupte din Europa. In trimestrul al doilea, vanzarile Renault la nivel mondial au crescut cu 1,2%, noteaza grupul.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: