Volkswagen CC, versiunea eleganta a modelului Passat, a primit un facelift la patru ani de la lansarea in productie, in 2008, pierzand unicitatea si aliniindu-se designului curent.
Noul CC arata mai scump decat este de fapt si reuseste sa atraga privirile posesorilor de modele premium. Cel mai ieftin CC are un pret de pornire de 27.800 euro cu TVA, pentru motorizarea de 1,8 TSI 160 CP si transmisie manuala cu 6 trepte, fiind cu 2.000 euro mai scump decat sedanul Passat.

CC se incadreaza intre Passat si Phaeton in gama VW, avand 4,8 metri lungime, 1,85 metri latime si 1,41 metri inaltime.

Sedanul CC, al carui nume vine de la Confort Coupe, este mult mai spatios si mai confortabil decat modelul Passat, oferind patru locuri la clasa intai.

Fiecare loc este dragut compartimentat facand pasagerii sa se simta speciali, avand propriul spatiu, pentru ca cele doua locuri spate sunt la fel de late ca cele din fata si sunt separate printr-un suport de pahare si o cotiera. Schimbarile la interior sunt nesemnificative, a fost modificata pe consola centrala zona pentru aerul conditionat care a primit design-ul folosit la Passat Alltrack.

Modelul de test a fost un CC cu motorul de 2 litri diesel 170 CP, transmisie automata DSG cu 6 trepte si tractiune integrala. Pretul acestuia depaseste 35.700 euro cu TVA.

Tractiunea integrala isi face simtita prezenta la accelerari puternice, in curbe, dar si la plecarea de pe loc. Modelul atinge 100 de km/h in 8,6 secunde si ajunge la viteza maxima de 220 km/h.

La viteze legale cu patru pasageri, CC consuma in extraurban 6,8-6,9 litri la 100 km, iar in oras putin peste 9 litri, multumita sistemului Start/Stop care opreste motorul cand stationam.

CC este o masina confortabila asa cum spune si numele, silentioasa, cu un interior bine organizat, materiale de calitate si un feeling de masina sport.

Masina se aseaza frumos la viteze mari, avand o greutate de aproape 1.600 de kg fara pasageri. Sistemul de franare functioneaza impecabil si la viteze mari, CC franeaza rapid si lin, fara sa te miste din scaun.

Modelul ofera suficient spatiu pentru bagaje, portbagajul este unul dintre cele mai mari avand un volum de 532 litri.

Dotarile in standard sunt in numar mare, cele mai importante ar fi scaunele sport, cotiera fata-spate cu suport pentru pahare, airbag-uri cortina, detector de oboseala, faruri Bi - Xenon adaptive, cu reglare automata a distantei de iluminare și functie ”Cornering” de iluminare statica la virare, sistem electronic pentru mentinerea stabilitatii - ESP (inclusiv ABS, ASR, EDL, EDTC și sistem de stabilizare a remorcii), suspensie cu reglare adaptiva - DCC - pentru 2.0 TDI 170 CP, asistent pornire in rampa, blocare electronica a diferentialului - XDS pentru 2.0 TDI 170 CP, frana de stationare electronica cu functie Auto-Hold, geamuri actionate electric fata / spate, instalatie spalare faruri, sistem start-stop cu recuperare, senzor de ploaie, aer conditionat.

Optional putem adauga aer conditionat Climatronic – 427 euro cu TVA, pachet piele Alcantara / Vienna – 1.521 euro, pachet piele Nappa I – 2.170 euro si pachet piele Nappa II – 2.600 euro, Scaune fa cu reglaj electric pe 12 direcii – 900 euro, cruise control – 370 euro, camera spate – 360 euro, Park Assist (parcare automata) – 760 euro.

Noul CC vine cu motorizarile de 1,8 litri benzina 160 CP, 2 litri benzina 210 CP, 3,6 litri benzina 300 CP si 2 litri diesel 140 CP sau 170 CP.

Mai multe informatii despre model sunt disponibile aici.

Detalii tehnice Volkswagen CC 2.0 TDI 4Motion

Motor: diesel, 1.968 cmc
Transmisie automata DSG cu 6 trepte
Putere maxima: 170 CP/4.2 00 rpm
Cuplu maxim: 350 Nm/1750-2500 rpm
Viteza maxima: 220 km/h
Acceleratie (0-100 km/h): 8,6 s
Consum mixt (l/100 km): 5,2
Capacitate rezervor: 70 litri
Lungime: 4,8 metri
Latime: 1,85 metri
Inaltime: 1,41 metri
Emisii CO2 g/km: 137 g/km
Masa proprie (kg) 1.580
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri