In perioada corespunzatoare a anului trecut, compania a avut un profit EBIT de 2,58 miliarde euro.
Rezultatul din trimestrul al doilea al acestui an se incadreaza in estimarile analistilor. Vanzarile Daimler au urcat cu 10%, la 28,9 miliarde euro, potrivit unui comunicat transmis miercuri.

"In aproape toate regiunile exista incertitudini economice si riscuri. Astfel, trebuie sa ramanem vigilenti, monitorizand evolutiile economice si pietele volatile", a declarat in comunicat directorul general al grupului german, Dieter Zetsche.

Dupa ce a deschis in luna martie o fabrica in Ungaria, Daimler a anuntat recent ca va dubla, la 1,2 miliarde euro, investitiile intr-o unitate de productie din Germania care asambleaza autoturisme de mici dimensiuni. Compania pregateste cinci noi modele compact pentru a recupera decalajul fata de traditionalul rival BMW.

Citeste si:

Intre timp, cererea auto din Europa scade pentru cel de-al cincilea an consecutiv, iar producatori precum Peugeot si General Motors au anuntat inchideri de fabrici si concedieri masive din cauza capacitatii de productie prea ridicate.

Daimler a coborat anul trecut pe locul al doilea in topul producatorilor de masini de lux, fiind depasit de Audi, parte a grupului Volkswagen.

Actiunile companiei au crescut in acest an cu 6,5%, capitalizarea de piata urcand la 38,5 miliarde euro.
Daimler a livrat peste 652.000 de autoturisme Mercedes-Benz in primele sase luni, in urcare cu 6,9%.
Vanzarile BMW au urcat in acelasi timp cu 8,3%, la 747.000 de autoturisme, in timp ce Audi a crescut cu 12%, la 733.000 de unitati.