Profitul producatorului auto american General Motors (GM), confruntat cu probleme la divizia europena Opel, a inregistrat o scadere de 38% in trimestrul al doilea, mai redusa decat estimau analistii, dupa ce pierderile din Europa au fost mai mici decat se anticipa, scrie Mediafax.
Profitul net atribuibil actionarilor a coborat de la 3 miliarde de dolari in perioada similara a anului trecut la 1,85 miliarde de dolari, a anuntat GM. Excluzand anumite costuri, profitul pe actiune a coborat la 90 de centi, de la 1,54 dolari in urma cu un an. Analistii consultati de Bloomberg estimau un castig pe actiune de 75 de centi.

Pierderea operationala ajustata pentru Europa, incluzand Opel, s-a situat la 361 milioane de dolari, comparativ cu un profit de 102 milioane de dolari in urma cu un an. Chiar daca rezultatul negativ s-a situat sub nivelul de 440 de milioane de dolari estimat de analisti, directorul financiar, Dan Ammann, a evitat sa estimeze rezultatul pntru a doua jumatate a anului sau cand vor reveni pe profit operatiunile din Europa.

Rezultatul din aprilie-iunie, al zecelea trimestru consecutiv pe profit pentru GM, a fost sustinut de pietele din America de Nord si Asia, unde vanzarile au crescut.

Vanzarile globale ala GM au avansat cu 2,9% in prima jumatate a anului, la 4,67 milioane de autovehicule. Evolutia a fost sustinuta de marca Chevrolet, care a avut cele mai bune rezultate de pana acum, a anuntat GM.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri